הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני מכירה את האנשים האלה. הם יפי נפש. כל עוד זה נראה טוב על פי השטח זה מספיק עבורם"
רוז מקגאוון, השחקנית שהיתה מחלוצות תנועת #MeToo כשהאשימה לפני שנה את הארווי וויינסטיין שאנס אותה, יוצאת במתקפה חריפה על התנועה, שלטענתה מנדה אותה למרות שהיא אחת הבולטות בדוברותיה. "מצביעי טראמפ צודקים כשהם אומרים שהוליווד מלאה בליברלים מזויפים", המשיכה לירות

רוז מקגאוון, אחת הדוברות הבולטות והבוטות ביותר של תנועת MeToo#, יוצאת בהתקפה חריפה ואומרת שהתנועה המהפכנית-לכאורה לדין וחשבון עם תוקפים מיניים בתעשיית הבידור היא "Bull" או בלשוננו - "חרטא". 

מקגאוון בת ה-45 סייעה להצית את תנועת המחאה העולמית לפני שנה כשהיתה אחת הנשים הראשונות עם משקל כלשהו בתעשייה שיצאה בהאשמות לפרוטוקול נגד המפיק עטוי החרפה הארווי וויינסטיין. השחקנית סיפרה כי המפיק רב העוצמה אנס אותה בחדר מלון ולאחר מכן דאג שתוחרם בתעשייה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"פלסטר שקרי כדי לגרום להם להרגיש יותר טוב" (צילום: Shutterstock.com)


אולם ימים לאחר יום השנה הראשון לתנועה ולהשטג, השחקנית ('צעקה', 'כוכב האימה', 'הדליה השחורה', סדרת הטלוויזיה 'מכושפות') אומרת שמאבקה של הוליווד נגד נגע התקיפות המיניות קיים רק על פני השטח. "זה שקר. זה פלסטר שקרי כדי לגרום להם להרגיש יותר טוב", אמרה בראיון לעיתון הבריטי סאנדיי טיימס.

"אני מכירה את האנשים האלה", הוסיפה, "אני יודעת שהם יפי-נפש, וכל עוד זה נראה טוב על פני השטח זה מספיק עבורם". מקגאוון טוענת שנודתה מקהילת MeToo#, לא הוזמנה למפגשי הבראנץ' של שורדות תקיפה מינית בתעשייה ופגישות בהן תוכנן הקמפיין המתוקשר - כל זאת למרות היותה אחת הנציגות הבולטות של התנועה.

"אני פשוט חושבת שהם דושים. הם לא לוחמים. אני פשוט חושבת שהם לוזרים. אני לא אוהבת אותם", אמרה. "איך להסביר את העובדה שקיבלתי את פרס איש השנה של GQ ואף מגזין נשים ואף ארגון נשים לא תמך בי?"  לאחרונה הסתכסכה מקגאוון עם דמות בולטת אחרת של MeToo, אסיה ארג'נטו, כשגינתה את ניצולה לכאורה את השחקן ג'יימס בנט כשהיה בן 17 וארג'נטו בת כפליים. ארג'נטו איימה לאחרונה לתבוע את מקגאוון על הוצאת דיבה.


עוד חלוצה של MeToo#, שנחשפה כתוקפת מינית בעצמה, לכאורה - ומאיימת בתביעת דיבה על מקגאוון שמעזה לדבר על זה. אסיה ארג'נטו (צילום: CNN)


השחקנית נדרה לא לעבוד עוד בהוליווד, והוסיפה כי למרות שהיא מתנגדת בתכלית לעמדותיו של הנשיא דונלד טראמפ, היא כן מבינה את תומכיו בהיבט אחד. "הם שונאים את הוליווד בגלל שהם ליברלים מזויפים - והם צודקים ב-100% בעניין הזה. זו חבורה של ליברלים מזויפים", אמרה. "זה זבל, והם יודעים שזה ככה עמוק בפנים. אבל הם מנהלים חיים ריקים, ועבורי זה העונש שלהם. הם צריכים לחיות את החיים שיש להם".

מקגאוון חזרה על ביקורת שמתחה בעבר על מריל סטריפ, ואמרה ש"לא ייתכן, פשוטו כמשמעו", שהשחקנית עתירת האוסקרים לא ידעה דבר וחצי דבר על התנהגותו הטורפנית של וויינסטיין. השחקנית גם הצהירה על הסרת תמיכתה מהילארי קלינטון (שהמפיק הנאשם באונס היה מבכירי תורמיה) מאותה סיבה.

לפני ימים ספורים, ביום שלישי האחרון, ציינה מקגאוון שנה לצאתה עם האשמות פומביות נגד וויינסטיין בטוויטר. "היום הזה מציין מלאות אחת השנים הקשות בחיי. זו היתה שנה של טריגרים לרבות כל-כך. אני גאה בנו", צייצה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE