הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצה להתחרות בנטפליקס: וולמארט חברה ל-MGM ליצירת תוכן בלעדי ל"וודו"
החברה תתמקד בשלב זה בתוכן עבור קהל שחי מחוץ לערים הגדולות. גורמים בוולמארט סיפרו כי החברה לא מתכוונת להוציא מיליארדי דולרים על הפקות מקור

וולמארט הודיעה היום (שני) כי היא תחבור לחברת הסרטים מטרו גולדווין מאייר כדי ליצור תוכן עבור שירות הוידאו על פי דרישה שלה "וודו", אותו רכשה החברה לפני כשמונה שנים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פונה לקהל שונה מהמתחרות. וולמארט


וולמארט מנסה לקדם את מספר המינויים החודשיים של השירות, שנמצא הרבה אחרי מתחרים כגון נטפליקס והולו, שנשלטים בידי וולט דיסני, קומקאסט ופוקס המאה העשרים ואחת.

החברה מעוניינת להתחרות בנטפליקס וליצור תוכן ייחודי לשירות הסטרימינג שלה כדי למשוך לקוחות.

עם זאת, גורמים בחברה מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי וולמארט לא מתכננת מהלך כזה, והחברה לא מתכוונת להוציא מיליארדי דולרים על הפקות מקור בשלב זה. הרשת הקמעונאית ממשיכה עם זאת לבחון כיצד היא תוכל לקדם את שירות הסטרימינג שלה ולהציע תכניות עבור קהל שחי מחוץ לערים הגדולות.

וולמארט ו-MGM יפרסמו הודעה רשמית ביום רביעי בכנס NewFronts בלוס אנג'לס. השתיים צפויות לחשוף בכנס את שם ההפקה הראשונה תחת השותפות.

“חברת MGM תיצור תוכן בלעדי שמבוסס על החומרים הרבים שנצברו אצלה, והתוכן הזה יופיע לראשונה בבלעדיות בפלטפורמת וודו", הודיע דובר וולמארט ג'סטין ראשן לסוכנות הידיעות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE