הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אורלנדו: הנשיא טראמפ נאם בפני כנס של מפקדי משטרה
כנס של אגודת מפקדי המשטרה נערך בעיר אורלנדו, והנשיא טראמפ הגיע כדי לנאום מול הבאים. עמו במטוס הנשיאותי הגיע גם רוד רוזנשטיין, עוזר התובע הכללי, אשר יחסיו עם הנשיא טראמפ השתפרו בשבועות האחרונים לאחר שדווח כי הוא נמצא על סף פיטורים

הנשיא דונלד טראמפ עשה הבוקר (שני) את דרכו לפלורידה על גבי "אייר פורס 1", המטוס הנשיאותי, כדי שיוכל לנאום בפני באי כנס של האגודה הבינלאומית של מפקדי משטרה אשר נערכת בעיר פלורידה. עוזר התובע הכללי, רוד רוזנשטיין, נמנה עם חברי פמלייתו של טראמפ, כך שניתן להסיק שאינו עומד לקראת פיטורים, לפחות נכון להיום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ בעת נאומו (צילום: הבית הלבן)


כזכור, לפני כשבועיים נפוצו הדיווחים לפיהם הנשיא טראמפ זימן את עוזר התובע הכללי אל הבית הלבן כדי לפטרו, אך לבסוף הדבר לא יצא אל הפועל. הרקע לכך היו הדיווחים לפיהם רוזנשטיין שוחח עם בכירים בבית הלבן על החלת התיקון ה-25, דבר שהיה מוביל להדחת הנשיא, כמו גם הרצון של רוזנשטיין להקליט את הנשיא טראמפ. הבוקר אמר הנשיא כי יש לו "יחסים מצוינים" עם רוזנשטיין.




הנשיא שיבח במהלך נאומו את אנשי החוק ברחבי המדינה, ובמהרה הפך הנאום לטעון מבחינה פוליטית. למעשה מדובר בתחנה הראשונה של הנשיא בשרשרת עצירות שנועדו לקדם את מפלגתו לקראת בחירות האמצע. מחר יגיע הנשיא לאיווה, ברביעי לפנסילבניה, בשישי לאוהיו וביום שבת לקנטקי.


עוזר התובע הכללי רוזנשטיין (צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE