הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילנוי: חשוד בשוד בנק נעצר לאחר שהפיל כרטיס לוטו
חוקרי הבולשת הפדרלית (FBI) הצליחו לזהות, לאתר ולעצור את דקסטר ריילי בן ה-38, גבר החשוד ששדד סניף של בנק "צ'ייס" בפרבר של שיקגו. כרטיס לוטו שנפל מכיסו הוביל את הבלשים לתחנת הדלק שבה נרכש, שם איתרו את מכוניתו של ריילי. הוא נעצר, ביהמ"ש דחה לו את האפשרות להתשחרר בערבות

הרשויות בעיירה פלאטין (Palatine), פרבר הממוקם כ-25 מייל צפון-מזרחית מהעיר שיקגו, הצליחו לעצור בשבוע שעבר גבר בשנות השלושים לחייו החשוד במעשה שוד שהתרחש בסניף של בנק "צ'ייס" בעיירה. על פי מסמכי בית המשפט, סוכן הבולשת הפדרלית (FBI) מצא בזירת השוד כרטיס לוטו שבהמשך התברר, באמצעות מצלמת האבטחה, שהוא נפל מכיסו של השודד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דקסטר ריילי בעת השוד בבנק (צילום: FBI)


בעזרת הכרטיס שמצאו, הצליחו החוקרים להגיע אל תחנת הדלק שבה נרכש הכרטיס בשכונת רולינג מדוס. בעזרת מצלמות האבטחה שבחנות, הם קישרו בין הכרטיס שנמצא לגבר שרכש אותו, ואף איתרו את המכונית שבה הוא נוסע. בערב יום שלישי הקודם, החשוד המרכזי נעצר בעיירה הסמוכה, ארלינגטון הייטס.

החשוד המרכזי זוהה כדקסטר ריילי בן ה-38 והוא הואשם ע"י התובע הפדרלי בשוד מזוין שבו גנב 8,200 דולר. ביום שישי הקודם הוא הובא בפני שופט, שסירב להעניק לו שחרור בערבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE