הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 חדרי שינה, חוף פרטי ומקום חנייה לסירה: הכירו את "בית המסיבות" של דרום קליפורניה
עם תג מחיר של 45 מיליון דולר, רוכש פוטנציאלי יקבל את אחד הבתים היקרים בארה"ב כולה ובו 14 אלף רגל של שטוח בנוי. מעבר לחוף הפרטי, בריכה מודרנית הותקנה בחצר האחורית. גם סאונה, חדר קולנוע ובר נמצאים בו. למרות העובדה שרק לאחרונה נבנה, השבוע הוצב בשוק המכירות

בית חדש בעל שטח בנוי של 14 אלף רגל שנבנה מול חוף הים בעיר ניופורט ביץ' הוצב השבוע בשוק המכירות עם תג מחיר שעומד על 45 מיליון דולר. חרף הסכום הגדול שנדרש, מה שמושך את עיקר תשומת הלב הוא סרטון שהועלה לאתר יוטיוב שבו שני אמני היפ-הופ מציגים את הבית עם שלל אושיות רשת, לרבות דוגמניות וכוכבי אינסטגרם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית כפי שנראה מכיוון הים (צילום: קולדוול באנקר)


בבית עצמו חמישה חדרי שינה, והוא נבנה על גבי שלושה מגרשים סמוכים בחצי האי בלבואה. לדיירים גישה לחוף פרטי, אך עם ההליכה של 50 רגל תהיה מעט ארוכה מדי, הם יוכלו להנות מסאונה ובריכה בחצר האחורית. מבנה החנייה ("גאראג'") הינו בעל קיבולת לחמש מכוניות, ובכל עמדת חנייה מוצבת מערכת לטעינה מחדש של מכוניות חשמליות.


החצר האחורית של הבית (צילום: קולדוול באנקר)


דברים נוספים שניתן למצוא ברחבי הבית הם קמין בגובה 16 רגל, אקווריום בעל קיבולת של 1,100 גלון וחדר קולנוע מפואר. למעשה, עם תג מחיר של 45 מיליון דולר, הבית מוצב במקום השני ברשימת הבתים היקרים ביותר בשוק. על פי הנתונים במחוז אורנג', לבתים בעלי מחיר העולה על ארבעה מיליון דולר נדרשת לפחות שנה אחת כדי למכור את הנכס.


אם ההליכה לקו החוף ארוכה מדי, אפשר "להתפשר" על הבריכה (צילום: קולדוול באנקר)

בן אדם שיכול להרשות לעצמו לרכוש בית זה כנראה יהיה מסוגל לרכוש לעצמו גם סירה או שתיים, ולכן הותקנה מרינה פרטית בדיוק לצורך זה. 


סלון הבית והאקווריום (צילום: קולדוול באנקר)



נופים יפים מכל חדר (צילום: קולדוול באנקר)



הבר בסלון (צילום: קולדוול באנקר)



סלון הבית (צילום: קולדוול באנקר)



אחד מחמישה חדרי השינה (צילום: קולדוול באנקר)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE