הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חשד למקרה מוות כתוצאה מקדחת מערב הנילוס
רוברט ג'ונסון בן ה-53 מת בעקבות סיבוכים שנבעו ככל הנראה כתוצאה מקדחת מערב הנילוס שאובחנה אצלו, "הוא היה האבא הכי טוב"

קדחת מערב הנילוס שחזרה גם בקיץ הנוכחי ללוס אנג'לס גבתה ככל הנראה קורבן נדיר לאחר מותו של חבר הסניגוריה הציבורית של מחוז לוס אנג'לס, רוברט ג'ונסון בן ה-53 משכונת שאדו הילס (Shadow Hills). ג'ונסון שאושפז במהלך החודש האחרון בשל זיהום מת ביום שבת האחרון. "חשבתי שהוא חטף שבץ ולכן לקחתי אותו לבית החולים", אמר בן זוגו של ג'ונסון, סקוט מונטגומרי שהוסיף: "תוך שבוע הוא חובר למכונות החייאה".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוברט ג'ונסון. אושפז בשל זיהום ואובחן כי נדבק בנגיף הקטלני (צילום מטעם המשפחה)


במהלך החודש ששהה בבית החולים ג'ונסון סבל מהתנפחות של המוח, לבו לא תפקד והוא נכנס לתרדמת. הרופאים דיווחו למונטגומרי כי ג'ונסון, לא לא היה כל רקע רפואי בעייתי, נדבק בקדחת מערב הנילוס. "הוא היה אדם בריא מאוד, לא מעשן ושנינו הרבינו לטייל לשחות מדי סוף שבוע", אמר בן זוגו של ג'ונסון. לא ברור עדיין מתי בדיוק נדבק ג'ונסון בווירוס הקטלני המועבר באמצעות עקיצת יתוש הנגוע בו.


רוב האנשים הנדבקים בקדחת מערב הנילוס כלל לא מראים סימני מחלה אך אחוז נמוך מאוד של אנשים סובלים מסיבוכים קשים (צילום: ANSA)


המקרה של ג'ונסון הוא נדיר וחלק מאחוז קטן של אנשים הנדבקים בנגיף וסובלים מתסמינים חריפים היכולים להיות גם דלקת במוח או שיתוק. רוב המקרים כוללים תסמינים כגון חום, כאבי ראש, פריחות, בחילות והקאות. "אני לא יודע מה להגיד, הוא היה האבא הכי טוב, הוא אהב ודאג לכולם", אמר בכאב סקוט מונטגומרי, "הוא הגן על זכויותיהם של אלה שלא היה מי שיגן עליהם".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE