הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקת ענק לאפל: רוכשת פטנטים לייצור שבבים ב-600 מיליון דולר
ענקית הטכנולוגיה חתמה על עסקה עם חברת השבבים האנגלו-גרמנית "דיאלוג", שייצרה שבבים שמשפרים את אורך חיי הסוללה כבר מהאייפון הראשון

חברת אפל רוכשת את טכנולוגית ניהול הסוללה שנמצאת בלב האייפונים שלה בעסקה של 600 מיליון דולר עם חברת דיאלוג סמיקונדקטור, שבין השאר מבטיחה כי החברה הגרמנית תישאר הספקית של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר בעסקה לא שגרתית עבור אפל


ההסכם שכולל רכישה של פטנטים ושל עובדים מהחברה ייצור השבבים האנגלו-גרמנית אינו שגרתי, והוא הגדול מסוגו עבור אפל. הרכישה האחרונה של אפל הסתכמה ב-350 מיליון דולר, כשהיא רכשה את פרייםסנס, יצרנית  Face ID, בשנת 2013.

מניותיה של חברת דיאלוג זינקו ב-34 אחוזים היום. מדובר בעלייה הגבוהה ביותר מאז שנת 2002. מניות החברה ראו עליות ומורדות מוקדם יותר השנה, כאשר דווח שאפל מתכננת להשתמש בשבבים מתוצרת חברה אחרת.

מנכ"ל דיאלוג, ג'לאל באגרלי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הוא יכול לנהל עכשיו מעבר "מנוהל וחלק" של החברה בזמן שהיא מחפשת הזדמנויות עסקיות חדשות.

מאז שיצא האייפון הראשון לפני כעשור, אפל השתמשה בשבבים של דיאלוג כדי להאריך את חיי הסוללה שלהם. אפל כעת רכשה את הפטנטים וצוות של 300 מהנדסים בכירים, שרובם כבר עבדו בייצור השבבים לאפל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE