הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וורן באפט מוכר את ביתו בלגונה ביץ'
בעלי הבית החדשים הסכימו להיפרד מ-7.47 מיליון דולר עבור הנכס המפואר אותו קנה המיליארדר בשנת 1971 עבור 150 אלף דולר בלבד

איש העסקים וורן באפט החליט להיפרד מאחד מנכסיו, בית מפואר בלגונה ביץ' בדרום קליפורניה ששימש את המיליארדר ומשפחתו לחופשות. באפט מכר את הבית בסכום של 7.47 מיליון דולר למשפחה מלגונה ביץ' כאשר בני המשפחה העדיפו שלא לפרסם את זהותם. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית היה מיועד להריסה אך הרוכשים ביקשו להשאיר אותו כמו שהוא (צילום: REDFIN)


הרווח של באפט על הבית הוא עצום מאחר והנכס נמצא בבעלותו מאז שנת 1971, אז רכש אותו עבור סכום של 150 אלף דולר. המיליארדר יכול היה להרוויח אפילו הרבה יותר מכך מאחר והבית היה רשום רק בפברואר של השנה שעברה במחיר של 11 מיליון דולר אך באפט קיצץ את המחיר באוגוסט ב-3.1 מיליון דולר והציע את הנכס עבור 7.9 מיליון.

הבית הענק, 3,588 מטר רבוע מציע נוף לים, שישה חדרי שינה ומוגן בשערים המקיפים אותו. הבית הממוקם באזור אמרלד ביי של לגונה ביץ' במחוז אורנג' היה מיועד להריסה ולבנייה מחדש עד שנרכש ע"י המשפחה המקומית שמעדיפה לשמור אותו כמו שהוא.


כולל נוף לים (צילום: Todd Tankersley)


וורן באפט בן ה-88, המיליארדר המתמחה בהשקעות ובעליה של חברת ההחזקות "ברקשייר האת'וויי" הוא האיש השלישי העשיר ביותר בארה"ב אחרי מייסד מייקרוסופט, ביל גייטס ומייסד ומנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס. רק בחודש שעבר פרסם מגזין "פורבס" חישוב שכרם של עשירי העולם לפי שעה כאשר הממוצע השעתי של באפט עומד על למעלה מ-958 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE