הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למען הילדים ולמען הסביבה: דיסני משיקה חווה סולארית חדשה
חברת וולט דיסני הודיעה כי תשיק עד סוף השנה חווה סולארית נוספת שתסייע להפחית פליטות גז חממה בלמעלה מ-57 אלף טון ותספק חשמל ל-2 פארקים

אתר הנופש דיסניוורלד באורלנדו עומד להתחדש בחווה סולארית ענקית האמורה לספק חשמל ל-2 פארקים ולסייע בצורה משמעותית בשמירה על איכות הסביבה. החווה שאמורה לפי אנשי דיסני להיות מוכנה עד לסוף השנה, תשתרע על פני 270 אקר ותספק 50 מגה-וואט לשני פארקים בדיסניוורלד. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החווה הסולארית הראשונה של דיסני שהוקמה לפני כשנתיים. בקרוב תצטרף אליה עוד אחת שכנראה לא תהיה בדמותו של מיקי מאוס (צילום: Duke Energy/Disney)


החווה החדשה תצטרף לחווה סולארית נוספת של דיסני שהוקמה לפני שנתיים סמוך לאפקוט, בשיתוף חברת "Duke Energy". החווה המורכבת מ-48 אלף פאנלים המרכיבים את דמותו של מיקי מאוס, מספקת 5 מגה-וואט.

לפי החברה החווה הסולארית החדשה תסייע להפחית פליטות גז חממה בלמעלה מ-57 אלף טון, מה שמקביל לטענת דיסני להורדה מהכביש של 9,300 רכבים. בדיסני משייכים את הקמת החווה החדשה לחלק ממאמציהם הבלתי פוסקים להגיע ליעד שהציבו לעצמם לשנת 2020, להפחית את פליטות גז החממה ב-50% בהשוואה ל-2012.


אחד מהפארקים של דיסניוורלד (צילום: Alamy Stock)


החווה מיועדת כאמור לייצר מספיק אנרגיה כדי לספק חשמל ל-2 מתוך ארבעת פארקי השעשועים בדיסניוורלד כאשר בחברה טוענים כי בשעות השיא של השמש שתי החוות הסולאריות ביחד אמורות לספק 25% מסך החשמל בכל אתר הנופש של דיסניוורלד בפלורידה. ב"ניו יורק טיימס" דווקא טוענים כי החשמל לא יגיע לפארקי השעשועים אלא דווקא לרשת החשמל המקומית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE