הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוהבים להמר? פרסי הלוטו מטפסים ומשגעים את כולם: מה הסיכוי שלכם לזכות?
כבר הרבה זמן שאיש לא מצליח לזכות בפרס הראשון בהגרלת ה-Mega Millions ובהגרלת ה-Powerball. כעת, אם תזכו בשניהם, תוכלו להיות כמעט מיליארדרים, אבל הסיכוי מאוד לרעתכם

אוקטובר מסתמן כחודש מצויין לאוהבי ההימורים: קופת הזכייה בהגרלת Mega Millions עלתה בעוד 106 מיליון דולר, וכעת היא עומדת על 654 מיליון דולר. זאת, לאחר שאף אחד לא זכה ביום שישי בפרס הראשון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפשר להמר, אבל הסיכויים ממש נגדכם


ביום שישי עמד הפרס הראשון על 548 מיליון דולר - הפרס השלישי בגודלו בהיסטוריה של ההגרלה, והפרס התשיעי בגודלו בהגרלות שונות בארצות הברית. זאת, לאחר שההגרלה ביום שישי היתה ההגרלה ה-23 ברציפות שאיש לא הצליח לנחש בה את ששת המספרים הזוכים ולגרוף לידיו את הפרס הראשון.

שני זוכים נאלצו להסתפק בפרסי ניחומים: מיליון דולר על ניחוש נכון של חמישה מספרים מתוך שישה, ושלושה מיליון דולרים על אותו ניחוש - עם מכפיל של 3.

מי שיזכה ביום חמישי, ה-16 באוקטובר, יוכל לקבל לידיו מייד סכום בגובה של 372 מיליון דולר. אפשר לחיות מזה די טוב.

אך כמובן שזו לא ההגרלה היחידה. גם בהגרלת ה-Powerball הקופה צוברת גובה, וכעת היא עומדת על 314 מיליון דולרים.

במידה ויימצא בר המזל שיזכה בשני הכרטיסים, הוא יוכל ליהנות מלא פחות מ-968 מיליון דולר - כמעט מיליארד.

הסיכוי לזכות בפרס הראשון בהגרלת ה-Mega Millions עומדת על אחד ל-302,575,350.


אם תזכו, אתם בהחלט יכולים להפסיק לעבוד


הפרס בהגרלת ה-Powerball עלה לאחר שאיש לא ניחש את כל ששת המספרים הזוכים בהגרלה של יום רביעי, אך שלושה זוכים מאושרים ניחשו חמישה מספרים, ולקחו כל אחד מיליון דולר לכיסם. איש לא ניחש את ששת המספרים הנכונים מאז ה-11 באוגוסט.

הפרס שעומד על 314 מיליון דולר נמצא במקום ה-24 ברשימת הפרסים הגדולים בהיסטוריה של ההגרלה, ומי שיזכה ביום שבת יוכל לגרוף לכיסו באופן מיידי 179.4 מיליון דולר. הסיכוי לעשות זאת, אגב, עומד על 1 ל-292,201,388.
בהצלחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE