הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: אזהרת שריפות בשל מזג האוויר היבש והרוחות החזקות
האזהרות פורסמו גם לצפון וגם לדרום המדינה. גשמים במחוז אורנג' יכולים להפחית בסכנה, אך שריפה עלולה להתפשט בכל זאת. לוחמי האש תגברו את שורותיהם

שילוב של חשש מרוחות עזות וממזג אוויר יבש מוביל לחשש מפני שריפות יער נוספת בדרום קליפורניה, ובשלב זה ישנן אזהרות "דגל אדום" ברחבי האזור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס כיבוי בשמי קליפורניה בגל השריפות האחרון


לוחמי האש במדינה אומרים שהם ערוכים ל"אפשרות של מזג אוויר קיצוני" שעשוי לגרום לדליקות רבות במהלך הסופ"ש ובתחילת השבוע הבא.

רוחות חזקות שמגיעות מכיוון סנטה אנה נושבות ברחבי המחוזות לוס אנג'לס, ונטורה ואורנג', יחד עם הלחות הנמוכה והיובש, וגורמות ל"סכנה של התפשטות אש מהירה", כך לפי השירות המטאורולוגי הארצי.

רבים עשויים להתבלבל ממזג האוויר, שכן רק בימים האחרונים היה באזור לוס אנג'לס והסביבה סופות רעמים רבות, ברקים וגשמים.

קיילי דלרמה, מטאורולוגית משירות מזג האוויר אמרה אתמול (שבת) כי הסכנה תהיה בעיקר החל מהשעות המאוחרות של יום ראשון ועד יום שלישי.

מהירות הרוחות עשויה להגיע בהרים ל-60 מייל בשעה, ולמהירות של 50 מייל בשעה בעמקים ובאזורי החוף. אחוזי הלחות עשויים להגיע לרמה נמוכה של חמישה אחוזי לחות בלבד.
בנוסף, החזאים מזהירים מפני האפשרות שעצים וכבלי חשמל יקרסו ויפלו בשל הרוחות העזות.

במחוז אורנג', גשמים ספורדיים צפויים להפחית את הסכנה מפני שריפות. אך עם זאת החזאים מדגישים כי במידה ותבער שריפה בכל זאת, היא עשויה להתפשט במהירות.
במקביל, שירות החיזוי הארצי פרסם גם אזהרת שריפות בצפון קליפורניה היום ומחר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE