הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: גל פריצות לבתים בשכונת טרזנה
תיעוד של שניים מתוך שלושה פורצים פורסם ע"י המשטרה, וזאת במטרה למידע שיוביל למעצרם. הכנופייה היא זו שככל הנראה אחראית על מספר רב של פריצות בשכונה האמידה בחודש האחרון. על פי החשד, השלושה פרצו לשני בתים בתוך שעה בשבוע שעבר וגנבו חפצים יקרים כמו תכשיטים ומזומנים. צפו בתיעוד מתוך אחד הבתים שנפרץ

משטרת לוס אנג'לס עורכת סריקות אחר שלושה גברים השייכים לכנופייה של פורצים אשר מטילה אימה על שכונת טרזנה בחודש האחרון. השבוע פרסמה המשטרה תיעוד מתוך אחד הבתים שנפרץ ונשדד ע"י השלושה, וזאת לאחר ששני אירועי פריצה דווחו בהפרש של כשעה ביניהם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפורצים, מתוך סרטון האבטחה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


שני האירועים האחרונים, שהתרחשו ברח' אלפרנה (Alfarena) ושדרות מכה (Mecca) בטרזנה, הם רק חלק קטן מגל הפריצות לבתים בשכונה האמידה. המשטרה חושדת כי מדובר בכנופייה מקצועית, שכן בזמן ששני פורצים נכנסים אל תוך הבית ומחפשים חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים, מזומנים ומוצרי אלקטרוניקה, מחוץ לבית ממתין פורץ נוסף ומשמש כאיש תצפית וכנהג מכונית המילוט. על פי החשד, הכנופייה עושה שימוש במכונית מסוג SUV לבנה של מרצדס, כזו שאינה נראית חריגה בשכונה.


לרוב, הפריצות מתרחשות בשעות הבוקר המאוחרות, בין השעה 9:00 בבוקר ל-12:00 בצהריים, וזאת מכיוון שתושבים רבים נמצאים בעבודה בשעות הללו. ג'סי סטרינג, תושב השכונה אשר ביתו נפרץ בשבוע שעבר, סיפר על החשש המרכזי שעמד מול עיניו כאשר שב לבית: "אני והמשפחה חזרנו הביתה והבנו מיד שמישהו היה בתוך הבית. ברחנו החוצה כי חשבנו שיתכן שהם עדיין נמצאים שם, ומיד התקשרנו למשטרה", הוא שיחזר. למרות שנגנבו חפצים רבים מביתו, סטרינג ידע לשמור על חוש הומור: "חתולים הם לא כלבי שמירה טובים", הוא התלוצץ.




המשטרה החליטה לפרסם את תיעודם של השלושה, כפי שנקלט בעדשות מצלמת האבטחה שהוצבה באחד הבתים. נכון לעכשיו, למשטרה אין קצה חוט בחקירה, חרף העובדה שישנו תיאור מדויק של המכונית. הבלשים מקווים כי פרסום הסרטון יוביל למידע חדש אודות חברי הכנופייה. עד מעצרם, במשטרה מבקשים להדגיש בפני הציבור בשכונה לוודא שהדלתות והחלונות נעולים לפני היציאה מהמקום. אם הגעתם הביתה וישנו חשד לפריצה, צאו אל הרחוב (בעדיפות למקום שבו שכנים יוכלו לראות אתכם) וחייגו מיד אל מוקד החירום המשטרתי, 911.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE