הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוסטרליה: הכירו שני פינגווינים זכרים שמצפים ל"ילד" ראשון
אנשי האקווריום בסידני חשבו במשך תקופה ארוכה שמג'יק וסֵפֵן הם טיפה יותר מסתם חברים, וכעת הוחלט להכניס לקן שלהם ביצה. קודם לכן הוכנסה ביצת דמה, והשניים הראו סימנים טובים של דאגה אליה. בכירה באקווריום סיפרה כי המין הספציפי הזה מפצל את האחרויות ההוריות בין הזכר לנקבה, כך שאין הבדל גדול בצורת הגידול ע"י זוג חד מיני

שני פינגווינים ממין זכר מאקווריום "Sea Life" שבסידני הקימו יחדיו קן, וכעת הם אחראים יחדיו על ביצה שהוכנסה ע"י צוות האקווריום שכבר זמן מה "חושד" שהשניים הם קצת יותר מסתם חברים. הפינגווינים, מג'יק וסֵפֵן, הראו סימנים רבים של חיבה הדדית לקראת עונת הרבייה של 2018.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מג'יק וסֵפֵן, בשבוע שעבר באקווריום של סידני (צילום: אקווריום "Sea Life" סידני)


צוות האקווריום הבחין בחיבור החזק בין השניים והחליט לשים ביצת דמה בקן. לאחר מספר שבועות שבהם שני הפינגווינים הראו יכולות טיפוח חיוביות, הוחלט להעניק לשניים ביצה אמיתית של פינגווין לבן-אוזן, אותו המין שלהם. "כאשר ניגשנו לכלוב שלהם, מג'יק וסֵפֵן כל הזמן כרעו על הביצת הדמה כדי לשמור עליה. ממש נראה היה שהם יודעים מה הם עושים, שיש להם את התכונות הנדרשות לכך", סיפרה טיש הנאן, מנהלת מחלקת הפינגווינים באקווריום המפואר.

עוד הסבירה הנאן כי לבני-אוזן חולקים ביניהם את האחרויות ההוריות, כך שישנם מעט מאוד הבדלים בין הורים משני מינים שונים לבין הורים מאותו המין. לדבריה של הנאן, לא מדובר בדוגמה בודדת לתופעה שהפכה שכיחה יותר בשנים האחרונות. ספר בשם "And Tango Makes Three" פורסם בשנת 2005 ומספר את סיפורם האמיתי של שני פינגווינים ממין זכר אשר גידלו יחדיו פינגווין צעיר בגן החיות שבסנטרל פארק. 


מג'יק, כבר זמן רב "חשדו" שהוא וסֵפֵן הם יותר מחברים (צילום: אקווריום "Sea Life" סידני)


למרות שזכה לשבחים רבים, הן על הצורה שבה הציג את המשפחות החד מיניות בקרב החיות והן בצורה שבה האניש את הפינגווינים, הספר הוסר מוקדם יותר השנה מספריות ציבוריות בהונג קונג לאחר שארגונים המתנגדים לנישואים חד מיניים דרשו בכך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE