הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אקדח טעון נמצא בתיקו של תלמיד
בהלה נרשמה הבוקר בברוקלין לאחר שגלאי המתכות העלו את חשדם של אנשי האבטחה, שהחליטו לערוך חיפוש ידני בתיק. בשלב זה הנער ברח מבית הספר הטכני בברוקלין, והמשטרה פירסמה את תיאורו. משרד החינוך בעיר: "אין שום מקום לכלי נשק בבתי הספר, ומיד הצלחנו לגלות ולהחרים את האקדח"

המשטרה ברובע ברוקלין מחפשת אחר נער בן 14 שגרם למהומה בבית ספרו לאחר שהגיע למקום מוקדם יותר היום (שני) כאשר הוא חמוש באקדח. על פי הרשויות, האירוע התרחש בבית הספר "W.H Maxwell Career & Technical Education High School" ברח' פנסילבניה שבשכונת סייפריס היל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית הספר בו התרחש האירוע (צילום: גוגל מפות)


גלאי המתכות שבמוסד הלימודי התריעו בפני אנשי האבטחה על הימצאותו של דבר מסוכן בתיק התלמיד, ועל כן הוחלט לערוך בו חיפוש ידני. שם נמצא האקדח כשהוא טעון. הנער, ששמו לא הותר בשל גילו הצעיר, החל במנוסה מיידית מהמקום וכעת המשטרה פתחה בסריקות נרחבות על מנת לאתרו. כאשר ברח, הוא לבש חולצה שחורה של "נייקי".


מיקום בית הספר בברוקלין (צילום: גוגל מפות)


ממשרד החינוך בעיר נמסר כי "אין שום מקום לכלי נשק בבתי הספר, ומיד הצלחנו לגלות ולהחרים את האקדח בזכות נהלי האבטחה הכבדים במוסדות הלימוד. הבטיחות של התלמידים ואנשי הצוות היא העדיפות העליונה שלנו, ומשטרת ניו יורק חוקרת את העניין", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE