הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגרלת ה"מגה מיליונס": האם מישהו יזכה ב-654 מיליון דולר?
למרות שהסיכוי לזכות עומד על 1 ל-302.5 מיליון, אמריקאים רבים ניגשו לתחנות הדלק וחנויות הנוחות בימים האחרונים כדי להשתתף בהגרלה שעשויה לספק את סכום הזכייה הרביעי בגודלו בהיסטוריה

אחרי שלושה חודשים ללא מנצח, הפרס המרכזי בהגרלת הלוטו "מגה מיליונס" עלה ל-654 מיליון דולר. מחר (שלישי) בערב תיערך ההגרלה, שהיא למעשה מדורגת במקום הרביעי מבחינת סכום הזכייה. עם זאת, הסיכויים שמישהו ינחש נכון את 6 המספרים עומדים כעת על 1 ל-302.5 מיליון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגרלת "מגה מיליונס" (צילום: AP)


רק ביום שישי האחרון עמד הפרס הראשון על 548 מיליון דולר, סכום הזכייה התשיעי בגודלו בהיסטוריה. שני זוכים ניחשו חמישה מתוך שישה מספרים וקיבלו מיליון דולר כל אחד. למעשה, הפעם האחרונה שמישהו זכה בפרס הראשון בהגרלה כלשהו הייתה בחודש אוגוסט האחרון, אז קבוצה של עובדים במשרד במחוז סנטה קלרה זכו ב-543 מיליון דולר.

סכום הזכייה שפורסם, 654 מיליון דולר, מתייחס לסכום שישולם על גבי 29 שנים. קבלת הפרס במלואו, העדיפות הברורה של רוב הזוכים, עומדת על 372 מיליון דולר "בלבד". מדובר בהגרלה שנערכת ב-44 מדינות, וושינגטון די. סי. ואיי הבתולה של ארצות הברית. רק אלבמה, אלסקה, הוואי, מיסיסיפי, נבאדה ויוטה אינן משתתפות בהגרלה.

מחיר ההשתפות בהגרלה כ-2 דולר, וההגרלות עצמן נערכות בימי שלישי ושישי בשעה 11:00 בלילה (שעון חוף מזרחי). במקרה והמזל משחק לטובתכם ואתם זוכים בפרס העצום, ישנן 4 עצות פשוטות כיצד לנהוג: ראשית כל, הילחמו ברצון לספר לכל מי שתפגשו שזכיתם בסכום. שנית כל, חתמו על הכרטיס הזוכה מכיוון שרק מי שחתום עליו יכול לקבל את הפרס. לאחר מכן תצטרכו להחליט כיצד לקבל את הכסף, בתשלומים או בסכום אחד גדול, ולבסוף תשכירו את שירותיהם של יועצים כספיים. יש סיכוי 1 ל-300 מיליון שתצטרכו ליישם את העצות הללו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE