הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סוחט את הטיפה האחרונה": חבר מועצת לוס אנג'לס הודיע על פרישה לאחר שערך ערב התרמה יקר
הייתם מוכנים לשלם 800 דולר להשתתפות בערב התרמה של חבר מועצה פורש? כנראה זו הסיבה שמיטשל אנגלנדר שמר על הפרישה בסוד עד יום לאחר האירוע

חבר במועצת העיר לוס אנג'לס הודיע כי יעזוב את תפקידו בסוף השנה. ההודעה הזו יכלה לעבור בשקט יחסי, אם הוא לא היה עורך ערב התרמה יקר מאוד ערב לפני כן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תרמית שיווקית". מיטשל אנגלנדר


מיטשל אנגלנדר, חבר המועצה שמייצג את המחוז ה-12 בעיר, אירח בשבוע שעבר ערב התרמה בעלות של 800 דולרים למשתתף ביקב סן אנטוניו שבלינקולן הייטס. כבר ביום למחרת הוא הודיע כי יעזוב את תפקידו במועצה בסוף השנה, למרות שהכהונה הרשמית שלו אמורה להימשך עד סוף שנת 2020.

אנגלנדר הודיע כי הוא יצטרף לחברת ספורט בינלאומית בתפקיד סמנכ"ל קשרי ממשל.

רבים תהו באשר לתזמון ההודעה על פרישה מיד לאחר ערב ההתרמה. "זה נראה כאילו הוא סוחט את הטיפה האחרונה מהתורמים, לפני שהוא מאבד את הגישה אליהם", אמרה רות גלנטר, חברת מועצת העיר לשעבר.

פרופסור ג'סיקה לווינסון מבית הספר למשפטים לויולה כינתה את המהלך של אנגלנדר תרמית שיווקית. "אנגלנדר ככל הנראה ידע היטב שהוא לא יצליח לקבל הרבה תרומות אם הוא היה מודיע על פרישתו לפני ערב ההתרמה", אמרה.

דוברו של אנגלנדר, קולין סוויני, לא השיב לשאלות העיתונאים בנוגע לסכום שגייס בערב ההתרמה, אך הוא הדגיש כי הכספים יועברו לפעילות המשרד ולאירועים קהילתיים. כל סכום שיישאר, כך לפי סוויני, יועבר לצדקה.

חוקי העיר לא מאפשרים לחבר מועצה לגבות יותר מ-800 דולרים מתורמים יחידים. החוק לא מאפשר להשתמש בכספים כדי לתמוך במועמדים לראשות העיריה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE