הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמה גדולה בוויסקונסין: ההורים נמצאו מתים, הילדה בת ה-13 נעדרת
חיפושים נרחבים אחר ג'יימי קלוס לאחר שהוריה נמצאו מתים בביתם כאשר ההנחה היחידה היא שהרוצח חטף אותה באיומי אקדח ומחזיק בה אך המידע לא אומת עד כה ע"י המשטרה

אירוע דרמטי התרחש אתמול בוויסקונסין כאשר משטרת מחוז בארון (Barron) הוזעקה לבית בו נמצאו זוג ללא רוח חיים עם סימני יריות. ג'יימס קלוס בן ה-56 ואשתו דניס בת ה-46 הם השניים שנמצאו מתים בבית בעיר בארון, המרוחקת כ-80 מייל ממיניאפוליס כאשר בתם בת ה-13, ג'יימי נעדרת מאז האירוע והתרעת אמבר כבר הופעלה אמש כאשר המשטרה סבורה כי היא נחטפה בידי אדם עם אקדח אך עדיין אין מידע המאשר זאת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'יימי קלוס, חיפושים נרחבים אחר הילדה שהוריה ככל הנראה נרצחו (צילום: משרד השריף של מחוז בארון)

 

המשטרה הכריזה כי ג'יימי מוגדרת בסכנה וחיפושים נרחבים אחריה החלו באזור כאשר הרשויות השתמשו אתמול בלילה בין השאר ברחפנים וציוד אינפרא אדום כדי לנסות לאתר אותה ובנסוף לכך ה-FBI והמרכז הלאומי לאיתור נעדרים מעורבים בחקירת האירוע. המשטרה מסרה כי בשיחה שקיבלה נשמעה רק המילה "Help" ולא ברור מי זה היה זה שהתקשר וזעק לעזרה.

משטרת מיאמי דיווחה כי קיבלה אמש מידע ממישהו שטוען כי ראה את ג'יימי קלוס (אם כי הסבירות לכך היא לא גבוהה מכיוון שבין פלורידה לוויסקונסין ישנו מרחק נסיעה של יום שלם) וצייצה בטוויטר לתושבים שייתכן והילדה נצפתה באזור ושישימו לב לרכב פורד אקספלורר שחור עם לוחית רישוי WI עליה רשום I60WER. 

 

בית משפחת קלוס אתמול בוויסקונסין (צילום: משרד השריף של מחוז בארון)

 

קלוס בת ה-13 היא בגובה 5 פיט ושוקלת כ-100 פאונד ויש לה עיניים ירוקות ושיער בלונדיני/אדמוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE