הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבאים מלוס אנג'לס הגישו תביעה משלהם נגד חברת SOCAL
29 כבאים הגישו תביעה נגד חברת הגז בעוד נגזרת של דליפת גז המתאן הגדולה ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית שהם טוענים כי גרמה להם לנזקים בריאותיים

הצרות של חברת הגז לא נפסקות גם כחודשיים לאחר פשרה שהושגה בתביעה של מדינת קליפורניה כאשר ההשלכות של דליפת גז המתאן בפורטר ראנץ' ממשיכות לרדוף את "Southern California Gas Co". 29 כבאים מלוס אנג'לס שסייעו לתושבי פורטר ראנץ' לאחר הדליפה הגישו תביעה נגד החברה בטענה כי נחשפו לרמות מסוכנות של רעלנים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד תביעה נגד חברת הגז בגין דליפת המתאן הענקית באזור פורטר ראנץ' (צילום: AP)


בתביעה שהוגשה לבית המשפט העליון במחוז לוס אנג'לס סיפרו הכבאים על חשיפה לחומרים מסרטנים כגון בנזן ופורמלין גרמה להם בין השאר לכאבי ראש עזים, דימום באף, פריחות, סחרחורות וקשיי נשימה כאשר בתביעה צוין גם כי כמה מהם נאבקים בימים אלה במחלת הסרטן ברמיזה כי ייתכן וקיים קשר למגע עם החומרים המסוכנים.

רק בתחילת אוגוסט חברת Southern California Gas Co סיימה את להתעסק בתביעה הגדולה שהוגשה נגדה בגין דליפת המתאן הגדולה בהיסטוריה של ארצות הברית כאשר הצליחה להגיע להסכמה על הסדר פיצויים מול מדינת קליפורניה ביחד עם מספר מחוזות וישובים נוספים. לפי הפשרה, בתמורה ל-119.5 מיליון דולר, התובעים הסירו את דרישותיהם נגד החברה בעניין הדליפה.


החברה ממשיכה לסבול מהשלכות דליפת הגז (צילום: socalgas)


חברת הגז אמרה היום בתגובה לפרסום על תביעת הכבאים כי הוא מודעת אליה אך עדיין לא קיבלה את התלונה באופן רשמי ועדיין לא קיבלה את ההזדמנות לעבור אליה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE