הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכול מתועד: חבר מועצת העיר לייקלנד בפלורידה יורה למוות בגנב ללא סיבה מוצדקת
חסר בית בן 50 גנב פריט מהחנות של מייקל דאן וביקש לברוח משם, אך חבר המועצה תפס את הגנב ביציאה מהמקום וירה בו שני כדורים ללא כל איום מצידו. מצלמת האבטחה תיעדה את האירוע, התובעים עדיין שוקלים האם להגיש אישומים נגד היורה

תיעוד מלא (שחלקו הקשה הוסר מטעמים ברורים) של מצלמת אבטחה שפורסם היום, חשף אירוע ירי שנוי במחלוקת בו היה מעורב מייקל דאן, חבר מועצת העיר לייקלנד בפלורידה. דאן ירה בחסר בית שלקח פריט מהחנות שבבעלותו, זאת למרות שהגנב רק ניסה לברוח לאחר מכן ולא איים על בעל החנות בשום צורה, כך לפי מה שניתן לראות בסרטון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבר מועצת העיר לייקלנד, מייקל דאן במהלך מסע הבחירות שבסיומו קיבל את מקומו במועצה (צילום: The Ledger)


האירוע התרחש לפני כשבועיים בחנות "Vets Army & Navy Surplus", חנות לציוד צבאי בעיר לייקלנד בפלורידה כאשר קריסטול לופז, חסר בית בן 50 המתאכסן במקלט סמוך לקח פריט, שהחוקרים טוענים כי היה גרזן לחיטוב עצים, תחב אותו במכנסיו וניסה לצאת מהחנות. חבר מועצת לייקלנד, מייקל דאן שהוא כאמור גם בעלי החנות תפס את לופז בדלת ומנע ממנו לברוח תוך כדי שהוא מניף לעברו אקדח וכעבור כמה רגעים יורה בו מטווח קצר שני כדורים קטלניים.

בסרטון ניתן לראות שלופז מחזיק משהו בידו הימנית אך לא מראה כוונה מאיימת כלפי מייקל דאן אלא מנסה לברוח כאשר בעל החנות וחבר המועצה אוחז בו בחולצתו ומונע ממנו להמשיך לדרכו עד שיורה בו ללא התגרות מצד לופז. חסר הבית נשאר שכוב על הרצפה מספר דקות לאחר האירוע כאשר הוא עדיין מראה סימני חיים אך מאוחר יותר מת מפצעיו.




עורכי הדין של חבר המועצה טענו כי בשעת הירי הוא חשש לחייו: "לופז קיבל את ההזדמנות אך בחר לא לקחת אחריות על מעשיו ולחכות להגעת רשויות החוק שיבצעו את החקירה בעניין הגניבה אז מייקל היה צריך לקבל החלטה בשבריר שנייה כדי להגן על עצמו, על החנות שלו ועל הקהילה שלו", אמר עו"ד ראסטי פרנקלין.

נכון לשלב זה לא הוגש אף אישום כנגד דאן כאשר משטרת לייקלנד דיווחה אתמול ומשרד תובע המדינה בפלורידה צפוי להודיע עד סוף השבוע האם אכן יוגש אישום כנגד חבר מועצת העיר. "בעוד לאזרחים ייתכנו רגשות חזקים לגבי מה שקרה, אנו מבקשים סבלנות כאשר המחלק שלנו עובדת בצמוד לתובע המדינה כדי לחקור את האירוע", אמרו במשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE