הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לרצח מזעזע במיוחד: פעוטה נמצאה בתוך תנור לאחר שנדקרה ונשרפה למוות
סבתה של הילדה בת 20 החודשים נעצרה בחשד לרצח באירוע שהשאיר אפילו את השריף המקומי בהלם: "ב-25 שנותיי בשירותי אכיפת החוק, זה אחד הדברים הנוראיים ביותר שראיתי"

אפילו אם חשבתם שראיתם ושמעתם הכול, סיפור רצח כזה לבטח ישאיר אתכם עם פה פעור. פעוטה בת 20 חודשים מהעיירה שואו (Shaw) במיסיסיפי נמצאה בתוך תנור לאחר שנדקרה ונשרפה כאשר סבתה של הילדה, קרולין ג'ונס, היא החשודה העיקרית ברצח המזעזע שהתרחש בביתה והיא צפויה לעמוד בפני אישום של רצח מדרגה ראשונה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרולין ג'ונס בת ה-48, הסבתא שחשודה ברצח המזעזע של נכדתה (משרד השריף של מחוז בוליבאר)


"אני עובד בשירותי אכיפת החוק במשך כ-25 או 26 שנים", אמר השריף של מחוז בוליבאר קווין וויליאמס, "זה אחד מהדברים הנוראיים ביותר שראיתי והחלק הקשה היה לראות את הקורבן, את הילדה". וויליאמס הסביר בתחילה כי שמותיהן של הפעוטה וסבתה לא יותרו לפרסום עד אשר יוגש אישום ומאוחר יותר פורסם שמה של הסבתא אך לא של הפעוטה הנרצחת.

לפי הדיווח של השריף, אחיה של הסבתא החשודה מצא את הגופה אתמול (שני) בלילה והתקשר למשטרה המקומית בעיירה הקטנה המכילה כאלפיים תושבים בלבד והמשטרה קראה לשריף ולכוחות נוספים באזור. אנשי השריף איתרו את הסבתא והביאו אותה למעצר ולחקירה שנמשכה לתוך הלילה.

דובר המחלקה לבריאות הציבור במיסיסיפי דיווח כי נסיבות המוות של הילדה עדיין נחקרות כאשר אחת השאלות המרכזיות בחקירה היא האם הפעוטה מתה לפני שהוכנסה לתנור. גופתה נשלחה למעבדת הפשעים של מדינת מיסיסיפי כאשר השריף דיווח כי נכון להיום אחר הצהריים נתיחת הגופה עדיין לא הושלמה.


שריף מחוז בוליבאר, קווין וויליאמס במסיבת העיתונאים בה דיווח על הרצח (Leah Allen/AP)


"היא האדם היחיד שהיה עם הילדה בזמן הזה", הסביר השריף מדוע ג'ונס היא החשודה העיקרית ברצח. בכל הקשור לאירועים שהובילו לרצח המשוער, למשטרה עדיין אין מידע: "קשה לומר, אנו לא יודעים מה קרה", אמר השריף וויליאמס. ההחלטה על אישום ברצח התקבלה לאחר התייעצות של השריף עם תובעת מחוז בוליבאר, ברנדה מיצ'ל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE