הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כפסע ממיליארד דולר: אין זוכים בהגרלת ה"מגה מיליונס", הפרס הנוכחי- השני בגודלו בהיסטוריה
הפרסים הראשונים בהגרלות הלוטו הגדולות ממשיכים לעלות, לאחר שבועות ארוכים בלי זכיות. אם מישהו יזכה גם ב-Mega Millions וגם ב-Powerball, הוא יגרוף לכיסו יותר ממיליארד דולר. אבל הסיכויים, איך לאמר, נמוכים מאוד

הפרס בהגרלת ה-Mega Millions היה ענק עוד לפני ההגרלה אמש (שלישי), אבל היום הוא כבר ממש עצום, לאחר שאיש לא ניחש את כל המספרים הזוכים ולא גרף את הפרס הראשון. המספרים הזוכים הם 3, 45, 49, 61, 69 ומספר ה-Mega Ball הוא 9.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יש לכם הזדמנות להיות מיליונרים, אבל הסיכוי נמוך


הנהלת ההגרלה העלתה את הפרס הגדול מ-654 מיליון דולר ל-868 מיליון, וכעת הוא הפרס השלישי בגודלו בהיסטוריה האמריקנית. העלאת הפרס הגדול משקפת גידול במכירות כרטיסי ההגרלה. פרס הלוטו הגדול ביותר בארצות הברית עמד על 1.6 מיליארד דולר, בהגרלה שנערכה בחודש ינואר 2016.

אם אתם חושקים בפרס הגדול, ומי לא בעצם, כדאי לכם לדעת שלמרות שסכום הזכייה עלה, הסיכויים לזכות לא השתנו. אבל אם אתם כבר בדרך למלא כרטיס, כדאי לכם לדעת שהסיכויים לזכות בפרס הגדול עומדים על 1 ל-302.5 מיליון. סכום הענק בגובה של 667 מיליון דולר מתייחס למי שיבקר לקבל את התשלום בפריסה של 29 שנים. מי שיזכה ויהיה מעוניין לקבל את הסכום במזומן מייד יאלץ להסתפק ב-494 מיליון דולר בלבד.

החודש האחרון הסתמן כגן עדן לאוהבי הגרלות הלוטו. הפרס הגדול הלך וטפח לאחר שאף אחד לא זכה בו במשך 24 הגרלות רצופות. ביום שישי, במהלך ההגרלה הקודמת, נאלצו שני זוכים להסתפק בפרסי ניחומים: מיליון דולר על ניחוש נכון של חמישה מספרים מתוך שישה, ושלושה מיליון דולרים על אותו ניחוש - עם מכפיל של 3.


מה הייתם עושים אם הייתם זוכים?


גם סכום הפרס בהגרלת ה-Powerball עלה לאחר שאיש לא ניחש את כל ששת המספרים הזוכים בהגרלה האחרונה, אך שלושה זוכים מאושרים ניחשו חמישה מספרים, ולקחו כל אחד מיליון דולר לכיסם. איש לא ניחש את ששת המספרים הנכונים מאז ה-11 באוגוסט.

במידה ויימצא בר המזל שיזכה בשני הכרטיסים, הוא יוכל ליהנות מלא פחות 1.2 מיליארד דולר. הפרס שעומד על 345 מיליון דולר נמצא במקום ה-24 ברשימת הפרסים הגדולים בהיסטוריה של ההגרלה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE