הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריאנה גרנדה מחזירה את טבעת האירוסין ומתייחסת לראשונה לפרידה: "זה עצוב"
גרנדה החליטה לשתף את רגשותיה ברשתות החברתיות והתייחסה לראשונה לפרידה מפיט דיווידסון. "הגיע הזמן לומר ביי ביי" רשמה זמן קצר לאחר שהחזירה את טבעת האירוסין בשווי 93,000 דולר

אריאנה גרנדה מחליטה סוף סוף להתייחס לביטול האירוסין עם פיט דיווידסון- ועושה זאת מול עשרות מליוני מעריצים ברשתות החברתיות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרנדה. "כולנו מנסים להמשיך את החיים שלנו"


אתמול (ג') פרסמה הכוכבת סדרת פוסטים באינסטגרם, בהם התייחסה לפרידה הכואבת. "היום היה יום מיוחד מאד ואני שמחה שהצלחתי להגיע לשם" רשמה בנוגע להשתתפותה בתכנית של רשת ABC עם אידינה מנזל.

אולם שעות לאחר מכן כבר העלתה פוסט רגשני יותר, שמתייחס לביטול האירוסין עם דיווידסון. "הגיע הזמן לומר ביי ביי" רשמה למעריצים בחשבון האישי שלה, "זה עצוב. כולנו מנסים להמשיך את החיים שלנו. אוהבת אתכם. תודה שאתם פה בשבילי".

שעות לאחר מכן היא מחקה את כל הפוסטים שפרסמה. היא החליטה לפרסם תמונה מהתכנית שבה השתתפה ורשמה "אני לא מאמינה שכמעט נתתי לחרדות שלי להרוס את היום הזה! לא היום, שטן! גם לא מחר וגם לא בימים שלאחריו".


עם האקס, פיט דיווידסון. החזירה לו טבעת בשווי 93,000


בנוסף לפוסטים הרגשניים, החזירה גרנדה ביום שלישי את טבעת האירוסין שקנה לה דיווידסון. הטבעת, ששוויה מוערך בכ-93,000 דולר, ניתנה לגרנדה חודש בלבד לאחר שהיא ודיווידסון החלו לצאת. בסוף השבוע האחרון החליטו השניים להיפרד ולפרק את האירוסין, 5 חודשים בלבד בתוך מערכת יחסים מתוקשרת ודביקה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE