הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: כוכב הפורנו רון ג'רמי מצא את גופתו של המועמד הרפובליקני לבית המחוקקים
דניס הוף הפעיל כמה בתי בושת בנבדה, והתמודד לתפקיד הרשמי מטעם המפלגה הרפובליקנית. ג'רמי בא לחדרו כדי להעיר אותו לקראת פגישה, ומצא אותו בלא רוח חיים

דניס הוף, מועמד רפובליקני לבית המחוקקים של נבדה וסרסור שהפעיל כמה בתי בושת במדינה, נמצא אתמול (שלישי) מת בביתו, והוא בן 72.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נמצא בלא רוח חיים. דניס הוף


עובד בחוות האהבה של הוף, שנמצאת במרחק של כשעה מלאס וגאס מצא את גופתו של הסרסור המפורסם וקרא לכוחות החירום מעט לפני השעה 11 בצוהריים. כך הודיע השריף של מחוז ניי, דיוויד בורוכוביץ'.

הוא סירב לענות היכן במתחם נמצאה גופתו של הוף, וציין כי הנוכחים במקום מתושאלים על ידי המשטרה. "בשלב זה אין אינדיקציה לפעילות פלילית", אמר בורוכוביץ'.

הוף חגג יום הולדת 72 ביום ראשון. "הוא מת בשקט מתוך שינה. רון ג'רמי מצא אותו הבוקר כאשר ניגש להעיר אותו לקראת פגישה בפארהמפ", אמר מנהל הקמפיין של הוף, צ'אק מאת' בציוץ שפרסם בטוויטר.

הוף חגג את יום הולדתו בבית מלון בעיירת הספר פארהמפ, והוא ציין כי כוכב הפורנו רון ג'רמי יהיה שם. גם הראפר וכוכב הריאליטי פלייבור פלייב וג'ו ארפיו, השריף לשעבר של פיניקס, היו בחגיגה.
"זה מזעזע", אמר ארפיו, לאחר ששמע על מותו של הוף. הוא הוסיף כי כאשר עזב את המסיבה בסביבות השעה 10 בלילה, הוף היה במצב טוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE