הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמקמקה: רוצים לדעת מתי תמצא תרופה נגד הצטננות?
סירופ נגד שיעול וגלולות מקלים על סימפטומים של הצטננות. אך מתי ימצא הטיפול שימנע את המקרה הבא?

הצטננות היא אחת המחלות הנפוצות והיא משפיעה על כולם. ברוב המקרים המחלה תוקפת בזמן לא מתאים ובדיוק כשלא מוכנים. באופן מוזר, למרות שהאנושות התקדמה רבות כמעט בכל תחום אחר של הרפואה, הריפוי של הצטננות עודנו חמקמק. לדברי המומחים, וירוסים שגורמים להצטננות הפכו לאלימים מתמיד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוקפת את כולנו בזמן הכי גרוע שיש, הצטננות

כעת, סבורים חוקרים מאימפריאל קולג' בלונדון, כי במהלך חמש השנים הקרובות ימצא פתרון שיוכל להתמודד עם הצטננות. החוקרים, טוענים כי הם זיהו את החלבון שהווירוס מפתח על מנת להפיץ את המחלה בגוף. הזיהוי יכול לסלול את הדרך לאיתור התרופה.

כיום, רבים מבלים שנתיים וחצי מהחיים במאבק בהצטננות. הסימפטומים מופיעים בהדרגה וכוללים גודש באף, נזלת, כאב גרון, כאב ראש, כאבי שרירים, שיעול והתעטשויות. לעתים, יש מי שסובלים מחום גבוה, לחץ באוזניים ואבדן הטעם והריח.

הם אלימים יותר בשנים האחרונות. וירוסים שגורמים להצטננות


הרופאים ממליצים על מנוחה ושינה, תוך שמירה על חום הגוף באמצעות שתיה מרובה. גרגור מי מלח יכול להקל על כאב הגרון. בבתי המרקחת וברשתות הפארם, ניתן לרכוש תרסיסים או טבליות להקלה על התסמינים. משככי כאבים, כגון פראצטמול ואיבופרופן, יכולים לסייע בהפחתת החום והכאבים.

ההבדל בין הצטננות לבין שפעת קשור בעיקר בהופעת הסימפטומים. התסמינים הראשונים של השפעת כוללים חום ותחושת חולשה. כאבי גוף ושרירים הם תסמינים נפוצים של שפעת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE