הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוזאן Who? הקומדיה הטלוויזיונית The Conners מציגה דינמיקה משפחתית שנונה ומצחיקה
זוכרים שהיתה פה פעם אחת, רוזאן בר? אז זהו, שהחיים בסדרת הטלוויזיה הזו ממשיכים גם בלעדיה

למרות שנתנו לסדרה את השם The Conners, קשה לשכוח שמדובר במעין ספין-אוף לסדרה שאת מרכזה תפסה רוזאן בר. עם זאת, נראה שבר ניחנה בכושר משחק יוצא דופן. הסדרה הזו מעניקה לה יכולת של שחקנית פנטום, והיא מצליחה לשחק בלי להופיע על המסך בפועל. אך מצליחים לשכוח ממנה לרגע, ומתמקדים בשחקנים שאכן משתתפים בסדרה, אפשר לומר שמדובר בזמן מסך משעשע במיוחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוכבי הסדרה החדשה, The Conners

אין ספק שבני המשפחה למדו משהו על הדרך בה יש להתמודד עם קשיים. כך, שלמען המפקפקים כיצד הסדרה תשרוד בלי בר, ניתן לומר שהיא אפילו מצחיקה ושנונה יותר מקודמתה. למען המפספסים, נזכיר שהסדרה המצליחה "רוזאן" היתה אמורה לשוב עם פרקים חדשים. אך הכל השתבש כאשר הכוכבת הראשית, בר, עוררה מחאה בעקבות ציוץ גזעני שהעלתה בטוויטר.

דינמיקה משפחתית משעשעת, The Conners 

המהלך ההוא גרר את ביטול השתתפותה של בר בסדרה, אך לא את ביטול הסדרה עצמה. כעת, נוצרה דינמיקה משפחתית חדשה ושיחות מטבח וסלון שמספקות תחושה מרעננת וספונטנית לקומדיה עתירת הדמויות המוכרות והאהובות, שמגלמים ג'ון גודמן, לורי מטקאף, שרה גילברט, ג'וני גלקי ואחרים.

כעת, על השחקנים המרכזיים האחרים זוכים במקום גדול יותר להשתעשע אלה מול אלה, בזמן שהם מזכירים עד כמה המקום מרגיש ריק בלעדיה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE