הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדקה ה-90: בעלי קבוצת ה-NFL החליט שלא לרכוש את אצטדיון "וומבלי"
אחרי שכבר הגיש הצעה רשמית בגובה 800 מיליון דולר, סעיד קאן היה אמור לשמוע בשבוע הבא אם ההתאחדות לכדורגל מאשרת את העסקה. על רקע התנגדות של חבריה, החליט בעלי הג'קסונוויל ג'גוארס למשוך את ההצעה כבר היום. "ההצבעה שהייתה אמורה להתקיים לא הייתה משקפת את התמיכה הרחבה שקיבלנו מהנהלת האצטדיון", הוא אמר

רק לפני פחות מחודש נראה היה שסעיד קאן, איש עסקים ובעלי קבוצת הפוטבול "ג'קסונוויל ג'גוארס", ירכוש את אצטדיון "וומבלי" המפורסם תמורת סכום עצום של 800 מיליון דולר. כעת, שבוע בלבד לפני שהייתה אמורה להתקיים הצבעה סופית בעניין, קאן הודיע שהעסקה לא תצא אל הפועל כעת, אך גם ציין שלא פוסל רכישה עתידית של האצטדיון הממוקם בפאתי לונדון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אצטדיון וומבלי, ישאר בבעלות ההתאחדות לכדורגל לעת עתה (צילום: Shutterstock)


"לצערי הרב, הגעתי למסקנה שההצבעה שהייתה אמורה להתקיים לא הייתה משקפת את התמיכה הרחבה שקיבלנו מהנהלת האצטדיון. עד אשר יגיע הזמן שבו ההתאחדות לכדורגל האנגלית תחליט למכור את הנכס ללא היסוסים, אני נאלץ לחזור בי מההצעה לרכוש את אצטדיון ומבלי", כתב קאן.

כזכור, אצטדיון ומבלי מארח, מעבר למשחקי כדורגל, את מרבית משחקי הפוטבול שנערכים במדינה. קבוצתו של קאן, הג'גוארס, שיחקו באנגליה יותר מכל קבוצת NFL אחרת. רבים העריכו כי ניסיון הרכישה נועד לקבע את מעמד הקבוצה בעיר ואולי אפילו לפתוח את הדלת לקראת מעבר אפשרי ללונדון.


סעיד קאן, בעלי קבוצת הפוטבול ג'קסונוויל ג'גוארס (צילום: רויטרס)


על פי הדיווחים באנגליה, מספר חברים בהתאחדות לכדורגל הביעו התנגדות למכירה בטענה שמדובר באצטדיון סמלי. אחרים טענו שצריך לחלק את הרווח מן המכירה בצורה טובה יותר. כאמור, קאן לא שלל כי בעתיד ינסה שוב לרכוש את האצטדיון, שיערך השנה שני משחקי ליגה. משחק נוסף יערך באצטדיון חדש שנבנה במזרח העיר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE