הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בוויסקונסין: לאן נעלמה בת ה-13 שהוריה נרצחו?
ג'יימי קלוס נעדרת מביתה שבעיירה במערב המדינה, יומיים לאחר מציאת גופות הוריה שנרצחו ביריות. ה-FBI והמשטרה אובדי עצות, אך ההערכה היא שהיא לא ברחה מהבית

לאן נעלמה ג'יימי קלוס? ה-FBI והרשויות עדיין לא יודעים מה עלה בגורלה של בת ה-13 מוויסקונסין שגופות הוריה נמצאו בביתם ביום שני האחרון. אף שהוצאה התראת אמבר לקטינים חטופים בעניינה ולמרות יותר מ-400 שיחות של אנשים שטענו כי יש בידיהם מידע, המשטרה המקומית והסוכנים הפדרליים עדיין אובדי עצות. ההערכה כי כי היא לא ברחה מהבית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא מאמינים שברחה מהבית. ג'יימי קלוס (צילום: משרד השריף בבארון, וויסקונסין)


במקביל לחקירת היעלמותה של קלוס וניסיונות איתורה בחיים, נפתחה חקירה גם באשר לנסיבות מותם של הוריה וגם במקרה זה יש יותר שאלות מתשובות. ההורים של קלוס, ג'יימס, 56, ודניס, 46, נמצאו ירויים בביתם שבבארון, עיירה בת כ-3500 תושבים במערב וויסקונסין ביום שני האחרון, ולא ברור כמה זמן הם שהו כך ומתי הם נורו. לדברי שריף המחוז כריס פיצג'רלד המשטרה מתייחסת למותם כרצח. לא נמצא אקדח בזירה. בשיחה עם כתבים היום (רביעי) אמר פיצג'רלד, "אני אומר בכנות, אני מתקשה עם זה כי אין לי את התשובות שאני רוצה לתת לכם".

מנהלת מחוז בתי הספר של אזור בארון, דיאן טרמבליי, סיפרה שגיימי, שחברה בנבחרת הקרוס-קאנטרי של בית ספרה, היא "ילדה מתוקה, חברה נאמנה ואוהבת לרקוד". ג'יימס ודניס, הוריה של ג'יימי, עבדו שניהם בחנות מוצרי הבשר Jennie-O בעיר. החברה כתבה בהצהרה לתקשורת כי "מחשבותינו עם משפחת קלוס ועם כל קהילת בארון. אלו ימים קשים עבור כל הצוות שלנו. אנחנו מתאבלים על האובדן ועדיין מעבדים את הטרגדיה האיומה הזו. אנחנו כמובן מקווים לשובה בבטחה של בתם ג'יימי".


לא ברור כמה זמן היו הגופות במקום. בית משפחת קלוס בבארון, וויסקונסין (צילום: WCCO)


לדברי השריף פיצג'רלד, הרשויות מעריכות שג'יימי הייתה בבית בזמן הירי בהוריה, אך לא ידוע בשלב זה האם היורה או היורים חיפשו במיוחד את הזוג קלוס. השריף לא אמר שג'יימי עצמה חשודה כמעורבת בירי. ביום שני האחרון התקבלה במוקד החירום שיחה ובה רעשי רקע אך ללא דיבור מלא. לאחר פחות מארבע דקות הגיעו רכבי המשטרה למקום אך לא זיהו בו כלי רכב. לדברי השריף המשטרה יודעת למי שייך הטלפון הנייד ממנו התקבלה השיחה במוקד אך הוא סירב לחשוף את זהותו.

"המטרה הראשונה במעלה שלנו היא להביא את ג'יימי הביתה, ושום מידע לא יימסר אלא אם נרגיש שהוא עשוי לסייע", אמר פיצג'רלד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE