הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הברחת סמים בשווי 1.1 מיליון דולר סוכלה בגבול ארה"ב-מקסיקו
הבוקר פרסמה סוכנות המכס והגנת הגבולות כי עצרה אזרח מקסיקו בשנות השלושים לחייו לאחר שמעל ל-40 פאונד של סמים מסוג הרואין וקוקאין נמצאו בתא המטען של מכוניתו בעת שניסה לחצות את הגבול אל תוך ארצות הברית

סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) באריזונה הצליחה לסכל הברחת סמים בסוף השבוע האחרון במעבר הגבול "דאגלס" בדרום המדינה, כך על פי הודעה שמסרה הסוכנות מוקדם יותר היום (חמישי). 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסמים שהוחבאו בתוך תא המטען (צילום: סוכנות המכס והגנת הגבולות)


כלב גישוש התריע בפני אנשי הסוכנות על הימצאותם של סמים בתוך תא המטען של אחת המכוניות שהגיעה למעבר הגבול. לאחר שהמכונית הועברה לשיקוף ועברה בידוק ידני, נמצאו יותר מ-37 פאונד של סמים מסוג הרואין שערכם מוערך במעל למיליון דולר. עוד נמצאו ארבעה פאונד של סמים מסוג קוקאין, השווים קרוב ל-90 אלף דולר, וחצי פאונד של חומר החשוד כפנטניל. 


מעבר הגבול "דאגלס" באריזונה (צילום: ויקיקומונס)


נהג המכונית, גבר בן 36 בעל אזרחות מקסיקנית, נעצר בחשד לניסיון הברחה של הסמים והועבר למחלקת החקירות של הסוכנות. מעבר הגבול "דאגלס" אינו מהמרכזיים לאורך גבולה הדרומי של ארה"ב, אך מדי שנה עוברים בו מעל למיליון הולכי רגל ושלושה מיליון מכוניות פרטיות ומשאיות. המעבר נפתח לתנועה בשנת 1914 ועבר שיפוץ נרחב לפני כשלוש שנים. בצד הדרומי של הגבול ישנה העיר אגואה פרייטה (Agua Prieta) ובה כ-80 אלף תושבים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE