הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב פלורידה נעצר לאחר שאיים לפגוע ברב מבית חב"ד
נגד ג'ונתן רובריש בן ה-42 הוצא צו מעצר כבר בחודש הקודם לאחר שאיים "לפגוע או להרוג" את הרב ישראל ספלטר. לא ברור מדוע נעצר רק אתמול, אך בית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 70 אלף דולר. החשוד לא יכול היה לעמוד בהוצאה, ועל כן הוא צפוי להישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו

שוטרי משרד השריף של מחוז בראוורד עצרו אתמול (רביעי) גבר בשנות הארבעים לחייו לאחר שאיים לפגוע ברב מהעיר וסטון (Weston), פרבר של מיאמי הממוקם בסמוך לנקודת המפגש של כבישי ה-75 וה-595.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונתן רובריש, החשוד באיומים (צילום: משרד השריף של מחוז בראוורד)


החשוד, ג'ונתן רובריש בן ה-42, "כתב ושלח במכוון מכתב או מכתב אלקטרוני המאיים לגרום נזק פיזי או להרוג את הרב ישראל ספלטר", כך על פי דו"ח המעצר שהנפיק בית המשפט בדרום פלורידה. ספלטר הינו דמות מוכרת בקרב הקהילה היהודית באזור, שכן הוא משמש כמנהל בית חב"ד בעיר. רבים באזור אף רואים בו כמנהיג הרוחני של הקהילה.

האתר הרשמי של בית חב"ד בעיר ציין כי הרב נולד בברוקלין ולמד בישיבות בישראל ובקליפורניה לפני שהגיע לפלורידה ביחד עם אשתו בשנת 1996, שם הקימו יחדיו את בית חב"ד. 


הרב ישראל ספלטר (צילום: בית חב"ד וסטון)


המשטרה לא פרסמה פרטים רבים אודות האירוע, לרבות מדוע רובריש נעצר רק אתמול אם בית המשפט אישר את צו המעצר בספטמבר. באופן רשמי, רובריש הואשם במתן איומים כתובים. בית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 70 אלף דולר, שאותם לא הצליח לשלם ועל כן הוא נותר בבית המעצר של מחוז בראוורד.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE