הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל קאפרניק: ריהאנה סירבה להופיע במחצית הסופרבול
הזמרת דחתה את ההצעה למופע היוקרתי, שיתקיים ב-3 בפברואר באטלנטה, בשל היחס של ליגת ה-NFL לשחקן, שסירב לעמוד בהמנון וכרע ברך, במחאה על היחס לאפרו-אמריקאים. להקת מארון 5 תופיע במקומה

הזמרת ריהאנה סירבה להופיע השנה במופע המחצית היוקרתי של הסופרבול גמר ליגת ה-NFL. על פי הדיווחים, מקורב לזמרת אמר למגזין "US Weekly" שהסיבה לסירוב היא עמדת ליגת הפוטבול ביחס לפרשת קולין קאפרניק, הקווטרבק שסירב לעמוד בהמנון וכרע ברך, לאות מחאה על היחס לאפרו-אמריקאים. יש לציין כי בשנה שעברה דחה הראפר ג'יי.זי הצעה להופיע במחצית הסופרבול, מסיבות דומות. מליגת ה-NFL לא נמסרה תגובה לדיווחים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריהאנה. סירבה לאחד המופעים הנצפים ביותר בעולם. צילום: גטי אימג'ס


בעקבות סירובה של הזמרת, תופיע להקת מארון 5 במופע, שיתקיים במחצית המשחק שייערך ב-3 בפברואר באטלנטה. יש לציין כי משחק הסופרבול הוא אחד האירועים הנצפים ביותר בארה"ב אם לא הנצפה שבהם. מופע המחצית, עקב החשיפה שבו, נחשב למשבצת יוקרתית במיוחד, ובעבר הופיעו בו האמנים המובילים בעולם, כגון מייקל ג'קסון, מדונה, האבנים המתגלגלות ואפילו ביונסה, בת זוגו של ג'יי.זי.


ג'יי.זי. סירב להופיע בשנה שעברה


אלא שלאחרונה המציאות השתנתה. המחאה של קאפרניק, הקוורטרבק בן ה-30, החלה ב-2016 לאחר שבמספר מקרים נקטה המשטרה בארה"ב באלימות נגד שחורים שלא הייתה מוצדקת לטענתו. קאפרניק בחר להביע את מחאתו כשלא עמד בזמן נגינת ההמנון הלאומי, שמושמע לפני כל משחק ליגה, אלא כרע ברך.


קולין קאפרניק. לא מצא קבוצה בעקבות המחאה, אבל מצא קמפיין של "נייקי". צילום: מתוך CNN


למחאה של קאפרניק הצטרפו שחקנים רבים והיא עוררה גלים בארה"ב המפולגת. הנשיא דונלד טראמפ לא היסס לתקוף את השחקן ואת המוחים, כמו גם אנשי ציבור נוספים, רובם רפובליקנים. ואילו קאפרניק, שעזב את קבוצתו סן פרנסיסקו 49 במרץ 2017, נותר ללא קבוצה. לטענתו, ראשי קבוצות הליגה החליטו שלא להעסיקו כעונש על המחאה בה נקט. לא מזמן הוא הפך לפרזנטור הראשי של חברת נייקי, שהצהירה בכך על קו ברור, המזדהה עם מחאתו של קאפרניק נגד היחס הבלתי שוויוני לשחורים.


מארון 5. צופי הסופרבול ייאלצו להסתפק בהם

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE