הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסוף להמתנה לאישור הבנק: מיזם רכישת מכוניות ללא צורך בקרדיט
בלאס וגאס קם נווה מדבר למבקשים לרכוש או לחכור ("ליס") מכונית ללא קרדיט או עם קרדיט לא טוב. בניגוד לעסקאות המתבצעות מול סוכנויות הרכבים, ב-Fast Auto Sales ניתן להשיג מכונית בתנאים נוחים, ללא הגבלה של מיילים ומבלי לערב גוף צד ג' כמו בנק. האם נמצא הפתרון המושלם לישראלים הזקוקים למכוניות?

המעבר מישראל לארה"ב רווי באתגרים וקשיים, החל מתחום הדיור ועד למציאת תעסוקה מתאימה. לעיתים קרובות נדרשים הישראלים שחיים כאן להתפשר על הרבה מאוד, בייחוד בתחילת דרכם. רובנו שגדלו בישראל רגילים למערך תחבורה ציבורית שבעזרתו ניתן להגיע לכל היעדים בעיר, אך אפשרויות כאלו הן פחות שכיחות כאשר נעים מערבה משיקגו או דרומה מוושינגטון די. סי., אי לכך נשאלת שאלה, כיצד ניתן להסתדר ללא מכונית בערים בעלות שטח גדול, לדוגמה לוס אנג'לס או לאס וגאס. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



עם מעל לאלף מכוניות, ניתן למצוא כמעט את כל הדגמים מכל השנים

 

התחום הפיננסי האישי בארה"ב הוא שונה לחלוטין ממקבילו הישראלי. למשל, אם אתה מבקש לקבל הלוואה מהבנק, התנאים שיוענקו לך יותאמו לתוצאת הקרדיט שלך. בדומה לצעירים אמריקאים בני 18 שזה עתה הפכו לבגירים, גם לישראלים רבים המגיעים לארה"ב ישנה בעיה של מחסור בקרדיט, דבר שיכול רק להוסיף למסכת הקשיים של המעבר.

חברת  Fast Auto הממוקמת בלאס וגאס ואשר נמצאת בבעלות ישראלית, שמה לה למטרה לשרת את הקהילה הישראלית במערב ארצות הברית. אחת הסיבות לריכוז פעילות החברה בלאס וגאס, נובעת בשל העובדה שהיא נמצאת במרחק נסיעה ממספר ערים מרכזיות כמו פיניקס, סן פרנסיסקו, סן דייגו ולוס אנג'לס. 

 


משרדי Fast Auto Sales בצפון לאס וגאס (צילום: גוגל מפות)

 

ב-Fast Auto ניתן למצוא מגוון רחב של מכוניות, החל ממכוניות פרטיות "פשוטות" ועד לג'יפים, SUV, ועוד. היות שמדובר בעסק ישראלי, הם באים לקראת הקהילה ומציעים לבצע רכישה או חכירה ("ליס") ללא בדיקת קרדיט. מדובר בבשורה של ממש, שכן לעיתים נדרשות מספר שנים כדי להגיע לתוצאת קרדיט רצויה.

הסוכנות מכילה כמות גדולה מאוד של סוגי ודגמי מכוניות אשר מסייעת ללקוח לאתר את כלי הרכב המועדף עליו. כך למשל, ישנן מכוניות מהשנים האחרונות בעלות מיילג' נמוך, אך בעלי תקציב מעט נמוך יותר עשויים למצוא מכונית טיפה ישנה יותר שתשרת אותם לצרכיהם.

 


ניתן לרכוש גם מכוניות ישנות (וזולות) יותר

 

למעשה ישנן שתי דרכים עיקריות לבצע את הרכישה דרך Fast Auto. הראשונה נועדה לאלה שמחפשים כלי רכב בצורה המהירה ביותר, אך כאלה שגם פחות משנה להם באיזה חברה או דגם מדובר. היות שישנו מבחר עצום של מכוניות, הסבירות למצוא מכונית בתקציב שהוגדר היא גבוהה מאוד. מאידך, אם מחפשים דגם ספציפי, אפשר ליידע את החברה על כך והיא תיצור עם הלקוח קשר כאשר המכונית תגיע. 

 


לא רק מכוניות "רגילות" וג'יפים, ניתן למצוא גם כלי רכב ייחודים

 

העסקה הפופולארית ביותר ב-Fast Auto היא ביצוע ליס, וכל התהליך זהה כמעט לחלוטין לתהליך שהלקוח עובר מול סוכנויות רשמיות של היצרניות. למשל, גם דרך Fast Auto מדובר בליס של 24 עד 36 חודשים. אך דווקא בתחומים שבהם היא מבדילה את עצמה מהסוכנויות ניתן למצוא את הבשורות האמיתיות לצרכן. בניגוד מוחלט לכמעט כל חוזה של ליסינג, החברה אינה מגבילה את המיילים של המכונית. בידול נוסף הינו העובדה שמדובר בעסקה בין שני צדדים בלבד. כלומר, כל תהליך ה"פייננסינג" מתרחש מול Fast Auto ולא מול גורם צד ג', לדוגמה בנק או כל גוף ערב אחר.

החברה מאפשרת הרבה גמישות מצד הלקוח, דבר שיכול מאוד לסייע לכל אדם שנמצא בתחילת תהליך בניית הקרדיט או כזה שאינו בעל ציון גבוה. ניתן להגיע אל המגרש בו מאוחסנים כלי הרכב, או לחילופין להתקשר אל בית העסק באופן ישיר.

 

 

Fast Auto Sales
4220 Donovan Way
North Las Vegas, NV, 89030

 

fastautosaleslv.net

702-303-8054

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE