הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיגעון המגה מיליונס ממשיך היום: הזדמנות לזכות בפרס הגדול בהיסטוריה
תכוונו את השעונים לאחת עשרה בערב, שעון מזרח כדי לראות האם סוף סוף יהיה מי שייקח את הפרס הראשון בהגרלת המגה מיליונס שמצטבר מאז חודש אוגוסט והמריא לשיא חדש, מיליארד דולר

הפזמון של אחד משיריה המפורסמים של להקת הביטלס מתחיל אולי במשפט "All you need is love" אך היום אפשר לשנות אותו ל-"All you need is luck", והרבה. המזל הזה יכול להביא לכם את הפרס הגבוה בהיסטוריה של הגרלת המגה המיליונס, סכום דמיוני של לא פחות ממיליארד דולר, רווח לא רע עבור השקעה של 2 דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה המספרים שלכם? (צילום: גטי אימג'ס)


הפרס העצום הוא גם השני בגודלו בהיסטוריה של כל ההגרלות בארה"ב, קצת מאחורי הגרלת ה"פאוור-בול" שנערכה בינואר 2016 והציעה פרס של מעל 1.58 מיליארד דולר שחולק לשלוש בין קליפורניה, טנסי ומלבורן ביץ' בפלורידה. הפרס הנוכחי מצטבר מאז חודש אוגוסט אז היו קבוצה של עובדים ממחוז סנטה קלרה האחרונים שזכו בפרס הראשון כאשר קטפו סכום קטן יותר אך עדיין מכובד מאוד של 543 מיליון דולר.

ברוב המדינות ניתן לקנות כרטיס עד רבע שעה לפני ההגרלה, אך לא בכולן וצריך לבדוק בחנויות המקומיות. במדינות כמו צפון קרוליינה, מישיגן, קנטאקי, אילינוי, ג'ורג'יה וצפון דקוטה, אלה שביצעו הרשמה מוקדמת להגרלות יכולים לרכוש כרטיס דרך האינטרנט, בשאר המקומות יש ללכת כמיטב המסורת לחנות הקרובה או לסופרמרקט כדי למלא את המספרים שיכולים להעניק את הפרס המפלצתי.

"זהו באמת שטח לא נודע", אמר המנהל הבכיר של מגה מיליונס, גורדון מדניקה, "להגיע לציון הדרך של מיליארד דולר בפעם הראשונה זה דבר היסטורי ואני לא יכול לחכות לפגוש את הזוכים שיהיו חלק מההיסטוריה הזו". מדניקה גם סיפר על התחושות מההיסטריה שנוצרה כאש אמר: "זה מרגש לראות אנשים בכל רחבי הארץ קונים כרטיס ומצטרפים לחוויה".


זה הזמן לרוץ ולקנות כרטיס לפני ההגרלה הגדולה היום בערב (צילום: EPA-EFE)


כמו בכל הגרלת מגה מיליונס ישנה אפשרות לקחת את הסכום המלא בתשלומים או חלק מהסכום בפעם אחת כאשר התשלום החד פעמי לזוכה היום יהיה 565.6 מיליון דולר. הסיכוי נשאר כמו בהגרלות הקודמות, 1 לכ-302.5 מיליון לזכות בפרס הראשון. אם יתמזל מזלכם ותתגברו על הסיכויים הקלושים לזכות בפרס, יש מי שדווקא מזהיר ממה שעומד לבוא לאחר מכן: "ישנה אשליה של ביטחון ושל חיים ללא דאגות לכסף עבור מי שזוכה בסכומים כאלה, אך ההיפך הוא הנכון", אמר פול גולדן, דובר הארגון הלאומי לחינוך כלכלי המסייע לאנשים לנהל את כספם, "אתם צריכים לדאוג לכסף יותר מאשר אי פעם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE