הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יודעים לעשות עסקים: הבית הקודם של קים וקניה נמכר בהפסד ענק
האחוזה המפוארת בבל אייר נמכרה ע"י הזוג המפורסם ב-2017 בקרוב ל-18 מיליון דולר למיליארדרית אוקראינית שהחליטה כעבור כשנה בלבד למכור אותו שוב, בהפסד של כ-4 מיליון דולר

אחוזה מפוארת בשכונת בל אייר בלוס אנג'לס היא לא מסוג הנכסים שהייתם מצפים שיחליפו ידיים בתדירות גבוהה כל כך, מדי שנה, אבל זה מה שקורה למקום שעד לא מזמן קראו לקניה ווסט וקים קרדשיאן בית. הראפר וכוכבת הריאליטי קנו את האחוזה ב-2016 וכבר לאחר כשנה, בנובמבר 2017 מכרו אותה למיליארדרית האוקראינית מרינה אקטון עבור 17.8 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחוזה כל כך יפה, אף אחד לא מוכן להישאר בה יותר משנה? (צילום: סוכנות הנדל"ן Unlimited Style)


פחות משנה שעברה, ואקטון החליטה למכור שוב את הנכס הממוקם באזור בתי היוקרה בבל אייר והפעם "רק" ב-14 מיליון דולר, הפסד עצום של 3.8 מיליון דולר לעומת המחיר ששילמה לזוג המפורסם, לפי מה שנחשף ברישומי הנדל"ן באזור. אקטון התפשרה על מחיר הנמוך בארבעה מיליון דולר לעומת המחיר בו הציעה בתחילה את הנכס, 18 מיליון דולר.

לא ברור מדוע אקטון מכר4ה את הבית כל כך מהר אבל אצל הזוג קניה את קים יש יותר סיבות להניח מדוע הם נפטרו מהאחוזה המפוארת (וכנראה הלא מקפיצה) מבל אייר. כאשר השניים עברו לשם בשלהי 2016 הם התלוננו על שורה של תקלות, בין השאר במערכת השירותים, מערכת החשמל, מרחב קטן מדי לטעמם ובעיית חרקים.

ווסט וקרדשיאן גם ביקשו לשנות לגמרי את העיצוב של כל האחוזה שעוצבה לפני כניסתם בסגנון ים תיכוני. השניים הפכו את העיצוב למשהו המזכיר יותר סגנון של מערה וצבעו את כל הקירות הלבן. הבית שגודלו כ-9,000 רגל רבוע מזכיר כיום מרחב של גלריה יותר מאשר בית. בין האלמנטים המושכים יותר באחוזה אפשר למצוא אח מסורתית ומפוארת עטופה בבטון וקיר ענק מזכוכית המתפרש על פני שתי קומות ונפתח למעבר לחצר.


מכרו את האחוזה המפוארת ב-17.8 מיליון דולר, לפני שאיבדה מערכה קרוב ל-4 מיליון במכירה הבאה (צילום: theknot)


עוד דבר מעניין שקשור לאחוזה היא שהמכירה שלה למילארדרית האוקראינית העלתה חשדות שפורסמו ע"י מגזין "קוסמופוליטן" לפני כמה חודשים שטען כי החוזה כלל גם סעיף בו הבטיחה קים קרדשיאן לקדם את קריירת השירה של המילארדרית מרינה אקטון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE