הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקוחות של PG&E? בקרוב אתם עלולים לשלם יותר על חשבון החשמל
לאחר מספר הצעות חוק שקודמו לטובתה, כעת מבקשת חברת החשמל והמים הגדולה בחוף המערבי אישור לייקר את שירותיה. הסנאטור המקומי ג'רי היל, אחד המתנגדים הבולטים למהלך: "PG&E הצליחה 'לעבוד' על הגוף המחוקק, את המושל וכעת היא מנסה 'לעבוד' על הוועדה הפדרלית לאנרגיה". אם תאושר, כל לקוח יידרש לשלם, באופן ממוצע, דולר וחצי יותר בכל חודש

Pacific Gas & Electric (או בקיצור PG&E) תייקר את שירותיה אם תקבל את האישור לכך מהרשויות הפדרליות, כך מסר אתמול (חמישי) ג'יימס נונאן, דובר החברה. אם ההעלאה אכן תאושר ע"י הוועדה הפדרלית לאנרגיה, החשבון החודשי הממוצע יתייקר בכדולר וחצי באופן ממוצע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טכנאי PG&E לאחר השריפות האחרונות בקליפורניה (צילום: Shutterstock)


PG&E זכתה בניצחון גדול בחודש שעבר בבית הנבחרים המקומי של מדינת הזהב, אך ישנם עדיין קולות המתנגדים למהלך, ביניהם הסנאטור המקומי ג'רי היל אשר מייצג את המחוזות סנטה קלרה וסן מטאו בבירה סקרמנטו. כזכור, החברה טוענת שהיא עלולה להגיע למצב של פשיטת רגל אם המחוקקים והמושל לא יאשרו מספר הצעות חוק שנועדו להקל על החשיפה המשפטית-פיננסית שלה בעקבות מספר שריפות חורש עצומות שהתרחשו בשנה האחרונה.

המושל בראון חתם לפני מספר שבועות על הצעת החוק "901", שזכתה לכינוי "הגנה מפני שריפות". מבקרי ההצעה כינו את החוק כסיוע ממשלתי לחברה. "PG&E הצליחה 'לעבוד' על הגוף המחוקק, את המושל וכעת היא מנסה 'לעבוד' על הוועדה הפדרלית לאנרגיה. החברה תנצל כל אפשרות שתהיה לה לצלול אל תוך הארנק של לקוחותיה", אמר הסנאטור היל.


הסנאטור המקומי ג'רי היל, אחת התנגדים הבולטים להעלאת המחירים הצפויה (צילום: DFA)


דבר נוסף שמעורר את זעם התושבים הוא העובדה שהחברה שלחה לוועדה את צפי ההכנסות שלה לשנה הבאה. בדו"ח נטען ע"י PG&E שבשנת 2019 ההכנסות משירותי חשמל יגיעו ל-1.96 מיליארד דולר, עלייה של 9.5% לעומת ההכנסה הצפויה של 2018. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE