הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון מסמנת את היעדים המועדפים למיקום המטה השני של החברה
מנהלי החברה ביקרו שוב בחלק מהערים שהוזכרו ברשימת 20 המועמדות הסופיות לקבל את המטה השני של אמזון, במה שכנראה מצמצם את הבחירה לחמש בלבד לקראת ההחלטה שצפויה להתקבל בסוף השנה

המירוץ של 20 ערים לזכות באירוח הקבוע של מטה אמזון הולך ומתחמם כאשר לקראת ההחלטה שצפויה להגיע בחודשים הקרובים ביקרו מנהלי החברה בחמש מתוך עשרים הערים במה שמרמז כנראה על זהות המועמדות הסופיות להצטרף לסיאטל ולאכסן את המטה השני של אמזון שעלות הקמתו מוערכת בכ-5 מיליארד דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטה של אמזון בסיאטל. הקמתו סייעה רבות לעיר (צילום: רויטרס)


לא לחינם ההתלהבות של אותן ערים לקבל את המטה של אמזון היא גדולה לאחר שהקמת המטה הראשון בסיאטל הייתה משמעותית מאוד עבור העיר וסייעה במספר מישורים כגון פיתוח הבנייה בעיר, עלייה במחירי השכירות וכמובן עוד שלל משרות הייטק שנפתחו לתושבי האזור, כל אלה הם יתרונות מפתים מאוד עבור כל אחת מהערים שאמזון עשויה לבחור בה.

חמשת הערים שזכו לביקור נוסף בתקופה האחרונה ורמז על הגעתן לשלב הסופי הן ניו יורק, שיקגו, ניוארק, וושינגטון ומיאמי. בין הערים הנוספות שהיו ברשימת 20 הסופיות שפורסמה בינואר השנה ולא זכו לביקור שני ממנהלי אמזון ניתן למצוא את בוסטון, טורונטו, ריילי (צפון קרוליינה), דאלאס, דנוור ועוד.


האם שיקגו תהיה הזוכה הגדולה? (צילום: רויטרס)


לפי ה"וול סטריט ג'ורנל" לאורך התקופה האחרונה היו ספקולציות רבות שמיקמו את וושינגטון ושיקגו כשתי המועמדות המובילות כאשר לגבי עיר הבירה צוין כי מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס מחזיק באחוזה מפוארת הנמצאת בה ובבעלותו גם העיתון הגדול ביותר בדי.סי, הוושינגטון פוסט.

בזוס מצידו, שאישר כי נעשתה התקדמות גדולה במסע החיפוש שנמשך לאורך כל השנה הבהיר כי יש עוד דרך ארוכה עד לבחירה הסופית: "הקבוצה שלי עובדת קשה מאוד על זה ואנחנו נגיע לשם", אמר בזוס שהוסיף כי ההחלטה הסופית תגיע לפני סוף השנה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE