הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מידע חדש בפרשת ההיעלמות המסתורית של בת ה-13 מוויסקונסין
חמישה ימים לאחר האירוע הדרמטי בו ככל הנראה נרצחו הוריה של ג'יימי קלוס והיא נחטפה, חשפה המשטרה פרטים נוספים על מה שקרה בבית המשפחה במחוז בארון

לפני חמישה ימים נמצאו הזוג ג'יימס קלוס בן ה-56 ואשתו דניס בת ה-46 ללא רוח חיים בביתם שבוויסקונסין כאשר על גופם נראו פצעי יריות ובנוסף לכף ביתם ג'יימי בת ה-13 נעלמה. מעט מאוד פרטים היו יודעים לאחר האירוע הקשה כאשר ההנחות הראשוניות היו שההורים נרצחו וג'יימי נחטפה וכל מה שהיה ידוע בנוסף הוא בשיחה שנעשתה למשטרה נשמעה המילה "Help".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'יימי קלוס. פרטים חדשים על מקום הימצאה עדיין אין (צילום: nzherald)


פרטים חדשים שפורסמו היום שופכים יותר אור על מה שקרה ביום שני האחרון בעיר הקטנה בארון המכילה 3,400 תושבים בלבד. דו"ח המשטרה שהותר לפרסום היום חשף כי השיחה למוקד המשטרה הגיעה מהטלפון הסלולרי של אמה של ג'יימי, דניס קלוס וכי הדלת של הבית נפרצה בבעיטה.

בנוסף לכך הדו"ח גם גילה כי המוקדן סיפר ששמע "המון צעקות" בזמן השיחה שהגיעה מדניס קלוס כאשר המוקדן הצליח לאתר את מקור השיחה לאחר שהתקשר בחזרה למספר ושמע את הקלטת המשיבון הקולי של דניס קלוס שהזדהתה בשמה. למרות כל זאת החוקרים עדיין לא מאשרים מי היה זה שביצע את השיחה למוקד המשטרה או מי צעק ברקע ומה נאמר בצעקות הללו.

יום לאחר האירוע הכריזה המשטרה כי ג'יימי מוגדרת בסכנה וחיפושים נרחבים אחריה החלו באזור כאשר הרשויות השתמשו בין השאר ברחפנים וציוד אינפרא אדום כדי לנסות לאתר אותה ובנוסף לכך ה-FBI והמרכז הלאומי לאיתור נעדרים עורבו בחקירת האירוע. קלוס בת ה-13 היא בגובה 5 פיט ושוקלת כ-100 פאונד ויש לה עיניים ירוקות ושיער בלונדיני/אדמוני.


חיפושים נרחבים אחר בת ה-13 שככל הנראה נחטפה לאחר שהוריה נרצחו (צילום: missingcases)


במקביל סיפרה מנהלת מחוז בתי הספר של אזור בארון, דיאן טרמבליי, כי ג'יימי, שחברה בנבחרת הקרוס-קאנטרי של בית ספרה, היא "ילדה מתוקה, חברה נאמנה ואוהבת לרקוד". ג'יימס ודניס, הוריה של ג'יימי, עבדו שניהם בחנות מוצרי הבשר Jennie-O בעיר. החברה כתבה בהצהרה לתקשורת כי "מחשבותינו עם משפחת קלוס ועם כל קהילת בארון. אלו ימים קשים עבור כל הצוות שלנו. אנחנו מתאבלים על האובדן ועדיין מעבדים את הטרגדיה האיומה הזו. אנחנו כמובן מקווים לשובה בבטחה של בתם ג'יימי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE