הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטירוף ממשיך: הפרס הראשון ב-mega millions הגיע ל-1.6 מיליארד דולר
מאז ה-24 ביולי איש לא זכה בפרס הגדול, והוא ממשיך לטפס. גם בהגרלת ה-powerball הפרס הגדול ממשיך לעלות והוא עומד על 620 מיליון דולר

הפרס הראשון בהגרלת ה-Mega Millions גדל אתמול (שבת) פעם נוספת, וכעת הוא עומד על לא פחות 1.6 מיליארד דולר. זאת, לאחר שאף אחד לא זכה בפרס הראשון בהגרלה האחרונה שנערכה ביום שישי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרס הגדול בהיסטוריה. הגרלת מגה מיליונס


מדובר בפרס הגדול ביותר בהגרלת ה-Mega Millions אי פעם, וכעת הוא גם נחשב לפרס הגדול ביותר בהגרלות הלוטו בהיסטוריה של ארצות הברית. סכום דומה בהגרלת ה-Powerball נרשם בינואר 2016, אז הוא נחלק בין שלושה זוכים בפרס הראשון.

הפרס הראשון ב-Powerball עומד כיום על 620 מיליון דולר,לאחר שגם בהגרלה הזו לא היה אף זוכה בפרס הראשון. בפרס השני זכו שני בני אדם, ובשלישי זכו שבעה.
מה לעשות אם אני זוכה?

הנהלת הלוטו ממליצה לזוכים לנשום נשימה עמוקה, לשים את הכרטיס הזוכה במקום בטוח ולהתייעץ עם יועץ פיננסי עוד לפני שניגשים לקחת את הכסף.

ההחלטה הראשונה של הזוכים תהיה האם לנצל את אפשרות המזומן ולקבל סכום ענק ליד ומיד, או לנצל את אפשרות התשלום השנתי, בה יוכל הזוכה לקחת את מלוא הסכום, אך הוא יתקבל בתשלומים במשך 29 שנים.

אמנם רוב הזוכים מעדיפים את אפשרות המזומן המיידי, אך לאפשרות השנייה, של קבלת הכספים בתשלומים, יש יתרונות משלה. היא מורידה מעט את אחוז המס שמשלמים הזוכים, ומאפשרת תזרים קבוע של הכנסה שמטפסת בכל שנה בחמישה אחוזים.

האם אני יכול לקבל את הכסף באופן מיידי?

לא. הצ'קים הענקיים האלה שתמיד רואים בפרסומות אינם אמיתיים, ומהירות התשלום משתנה בין מדינה למדינה. עם זאת, בדרך כלל, התשלום מתקבל בתוך שבוע או שניים.

כמה מסים המדינה תיקח לי?

בעוד הרשויות הפדרליות גובות מס, רוב המדינות לא לוקחות נתח מהזכייה בהגרלות הלוטו. מדובר ב-24 אחוזים לכל מי שזוכה ב-5,000 דולר ומעלה. בניו יורק, אגב, המדינה כן לוקחת מס על זכיות כאלה - לא פחות מ-8.8 אחוזים. תושבי העיר ניו יורק יאלצו לשלם עוד 3.9 אחוזים נוספים. באופן כללי, המסים השונים עשויים לנגוס עד מחצית מסכום הזכייה.


האם הפרס הראשון יהיה הפעם שלכם?


מעבר למסים של סכום הזכייה הראשוני, כדאי לזכור שעלולים להתווסף עוד מסים בהמשך, והזוכים ככל הנראה יעברו את מדרגת המס של 37 האחוזים.

האם אני יכול לשמור על הזכיה שלי בסוד?

כנראה שלא. פרטי הזוכים נותרים סמויים רק בשש מדינות: דלאוור, קנזס, מרילנד, צפון דקוטה, אוהיו ודרום קרולינה. באריזונה, מי שזוכה בסכום גבוהה מ-600 דולרים יכול לבקש שלא לפרסם את שמו למשך תשעים ימים מהרגע שבו אסף את הפרס. עם זאת, לאחר מכן, פרטיו יהיו חשופים. במישיגן, הזוכים יכולים להיות אנונימיים, אלא אם הם זוכים באחת ההגרלות הגדולות - Mega Millions או Powerball.

כמה זמן יש לי עד שאני צריך לאסוף את הפרס?

כל מדינה יש כללים אחרים בנוגע למשך הזמן שבו ניתן להגיע ולגבות את הזכייה, כך שהכל תלוי במקום שבו קניתם את הכרטיס הזוכה. באופן כללי, לזוכים יש בין חצי שנה לשנה מלאה לאסוף את הפרס.

מה הסיכויים שלי לזכות?

1 ל-302.5 מיליון. הפעם האחרונה שמישהו זכה ב-Mega Millions הייתה ב-24 ביולי, אז כמה חברים לעבודה מקליפורניה זכו ב-543 מיליון דולר. הזכייה האחרונה ב-Powerball הייתה באוגוסט, על ידי תושב ניו יורק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE