הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"למשפחה הזאת לא הגיע למות": שניים הורשעו ברצח של אב ושני בניו בקליפורניה
לפני כשנתיים החליט סוחר סמים לגנוב משותפו. הוא, ואדם נוסף, נכנסו לביתו של השותף, והוא ירה בו, באחיו ובאביו. האם הצליחה להתחבא מתחת למכונית

שני בני אדם הורשעו ביום שישי ברצח של אב ושני בניו בסקרמנטו. חבר המושבעים של בית המשפט העליון מצא כי דייויד נויין, 26, ואלייג'ה ג'ונסון, 24, אשמים ברצח ובשוד. זאת, לאחר שבועיים של דיונים בבית המשפט. השניים צפויים לרצות עונש של מאסר עולם, שצפוי להיקבע מחר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בינואר ייכנס חוק שיקשה על הרשעת שותפים לפשע, כמו ג'ונסון


על פי התביעה, נויין, סוחר סמים, תכנן לגנוב 30 אלף דולר במזומן מהבית של שותפו, דונג לה. הוא פנה לג'ונסון לעזרה ולעוד שתי צעירות: אמנדה טאקר, 21, וטיילר קוטלי, בת 17.

בתוך דקות בודדות מהרגע שנכנס לבית שותפו בשנת 2016, נויין ירה למוות בשני הבנים, לה בן ה-32 ואחיו בן ה-21, במיטתם בזמן שישנו. התביעה ציינה כי נויין ירה לאחר מכן באביהם, ת'אהן לה, שלוש פעמים בראשו כאשר הוא ניסה להימלט מהמקום. אמם של השניים הצליחה להימלט ולהתחבא מתחת למכונית.

ג'ונסון, שעל פי התביעה היה חמוש, אך לא השתמש באקדחו, העיד להגנתו כי לא היתה כל תכנית לפגוע במישהו, וכי הוא חשש לחייו בעצמו.

"הייתי מבועת וחשבתי שאם אנסה לעזור להם, אהיה הקורבן הבא", העיד ג'ונסון, "זה היה הדבר המפחיד ביותר בכל חיי… למשפחה הזאת לא הגיע למות".

הפרשה קיבלה זווית פוליטית, כאשר המושל ג'רי בראון חתם בספטמבר על חוק שתקשה על התביעה להאשים שותפים לפשיעה כזו, כמו ג'ונסון, ברצח. כאשר החוק ייכנס לתוקפו בינואר, בתי המשפט במדינה יוכלו להרשיע ברצח רק מי שהיה שותף לרצח באופן פעיל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE