הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קרוליינה: הרצפה קרסה, 30 נפצעו ופונו לבית החולים
מסיבה פרטית בבית דירות הסמוך לאוניברסיטת קלמזון בדרום קרוליינה הסתיימה בדרמה כאשר חלק מהרצפה קרס והחוגגים שרקדו עליו צנחו למטה ונפצעו, "אנשים דיממו, זה היה ממש רע"

שלושים אנשים נפצעו היום לפנות בוקר באירוע מפחיד שהתרחש במסיבה פרטית כאשר חלק גדול מרצפת בית הדירות בו חגגו קרס וכל מי שהיה מעליו צנח למטה לקומת המרתף. המסיבה נערכה בבית הסמוך לאוניברסיטת קלמזון בדרום קרוליינה, בית שהושכר במיוחד כדי לארח את החוגגים כאשר נבדקת השאלה האם מבנה הבית הצריך הגבלה של מספר האנשים שיכולים להיות בו ברגע נתון והאם הייתה חריגה מכך.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שעות ספורות לאחר האירוע, הבית בו קרסה הרצפה מוקף בסרטים של המשטרה (צילום: AP)


שלל סרטונים של האירוע כבר עלו לרשתות החברתיות והראו כי אכן נכחו לא מעט אנשים במסיבה והצפיפות הייתה נראית לעין ברגעים שלפני הדרמה. הסרטונים גם הראו כיצד כל הנוכחים במסיבה נהנו מהמוזיקה ורקדו ובעניין של שניות בודדות לפתע מצאו עצמם בקומת המרתף. צעקות כאב רבות נשמעו ברגעים אלה והאנשים שנשארו למעלה, בחלק המועט של הרצפה שנשארה מסביב לבור שנפער, הסתכלו למטה בתדהמה ומי שהיה פחות בהלם הוציא את הסמארטפון והחל לתעד את הרגעים שאחרי.




סטודנטית מאוניברסיטת קלמזון, לריסה סטון, נכחה במסיבה ואף הייתה אחת מאלה שנפלו ונפצעו מקריסת הרצפה. סטון אישרה לאתר "Anderson Independent Mail" כי המקום היה "עמוס" באנשים והוסיפה כי ברגעים של התרסקות הרצפה נוגן שיר פופולארי מאוד: "כולם קפצו, הקצב בדיוק עמד "ליפול" ופתאום כל הרצפה התמוטטה".

"זה קרה כל כך מהר", הוסיפה סטון, נעמדתי וראיתי אנשים מנסים לטפס חזרה למעלה אך היו פצועים ששכבו אחד על השני. אנשים נפגעו, אנשים דיממו, לי היה דם של מישהו אחר על הנעליים, זה היה ממש רע".

הרגעים שאחרי:



קבוצת האנשים שחגגה במסיבה שכרה מראש את הבית המשמש כמועדון במתחם הדירות "Woodlands Apartments" הממוקם כשלושה מייל מחוץ לקלמזון כאשר לפי בעל הנכס, טל סלאן, המתחם נבנה ב-2005. סלאן סירב להתייחס לשאלה האם הייתה הגבלה על מספר האנשים שיכולים לשהות בבית בזמן נתון.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE