הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תומאס מרקל מגיב להיריון של מייגן: "התמלאתי אושר כששמעתי את הידיעה"
בראיון שהעניק מרקל לרגל ההיריון הראשון של בתו, הוא דווקא מספר כיצד שמע על החדשות בזמן שעמד בגבול של ארה"ב-מקסיקו. "שמעתי את זה ברדיו וחשבתי לעצמי: 'לתינוקת שלי יש תינוק בבטן'"

בדרך כלל כשתומאס מרקל מתראיין, אנחנו רגילים לשמוע ממנו בעיקר לכלוכים על משפחת המלוכה הבריטית. אבל כמו שאומרים, ילדים זה שמחה ושמחה לעיתים מביאה התבטאויות נדירות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תומאס ומייגן מרקל. בקרוב סבא מלכותי


כך קרה השבוע (א'), כשמרקל התראיין בנוגע להריונה הטרי של בתו מייגן. "הייתי מאד גאה ברגע הזה" אמר מרקל, "תינוק חדש זאת ברכה ואני מתרגש להכיר את מייגן או הארי הקטנים. התמלאתי אושר כששמעתי את הידיעה".

וגם האופן שבו נודע למרקל על נכדו העתידי הוא מעניין בפני עצמו. "חיכיתי בתור בגבול מקסיקו-ארה"ב" הוא משחזר, "כשלפתע נשמעה ידיעה על מייגן ברדיו ונאמר שם שהיא בהיריון. שמעתי את זה וחשבתי לעצמי: 'לתינוקת שלי יש תינוק בבטן'". 

הידיעה על ההיריון החזירה את מרקל 37 שנים אחורה. "חשבתי על הרגע הראשון שבו קיבלתי את מייגן לידיים שלי כשהיא נולדה" סיפר תומאס, "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. היא הייתה התינוקת הכי יפה שראיתי".


"היא הייתה התינוקת הכי יפה שראיתי" נזכר תומאס


כזכור, בשבוע שעבר הודיע בית המלוכה הבריטי באופן רשמי על כך שהדוכסית מססקס בהיריון. היא עתידה ללדת באביב הקרוב, ועל פי ההצהרה של ארמון קנסינגטון הזוג המלכותי "נרגש מאד למשמע הידיעה המשמחת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE