הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: העירייה אישרה לאמזון להציב שלט פרסומת אלקטרוני לחנות החכמה שלה
ייתכן שפירוש הדבר הוא שענקית המסחר באינטרנט בדרכה להציב דריסת רגל - חנות פיזית - במתחם הפיננסי של העיר. החברה הודיע בעבר שבכוונתה להתרחב

האם בקרוב תושבי סן פרנסיסקו יוכלו ליהנות גם הם מחנות בלי מוכרים? העיר אישרה לענקית הסחר המקוון אמזון להציב שלט פרסומת אלקטרוני לחנות אמזון גו ברחוב קליפורניה מס' 300, במרכז הפיננסי של העיר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בקרוב בסן פרנסיסקו? אמזון גו


לפני כחודש, פרסמה סוכנות הידיעות הכלכליות בלומברג כי באמזון שוקלים פתיחת 3,000 חנויות "אמזון גו", חנויות אוטומטיות המציעות אוכל מהיר.

לחברה יש כיום שלושה סניפים בלבד, כולם בסיאטל לכן הדיווח הזה מעורר תשומת לב גדולה לאור העובדה שבאמזון מעוניינים להתרחב בצורה כל כך מהירה ואגרסיבית. לאחרונה הודיעה החברה על כוונתה לפתוח סניפים בשיקגו, סן פרנסיסקו וניו יורק אך ייתכן ואלה יהיו רק חלק קטן מאוד מהמהלך המתוכנן.

"אמזון גו" היא חנות בה הלקוחות סורקים את הטלפונים החכמים שלהם בכניסה ובזמן שהם מסתובבים בחנות ואוספים מוצרים, מצלמות וחיישנים שונים מזהים מה הם לוקחים מהמדפים. כאשר הלקוחות לקחו את כל מה שהם רצו, הם פשוט יוצאים מהחנות, ואמזון מחייבת את כרטיס האשראי שלהם.

המטרה של אמזון היא להעניק ללקוחות אוכל מוכן טוב ומהיר מאוד, מכיוון שהם לא צריכים להתעכב בתור, אך חשוב לדעת כי המחירים בהתאם.

למרות כל זאת, באמזון עדיין לא הגיבו על שאלות כתבים בנוגע לפתיחת חנות חדשה בסן פרנסיסקו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE