הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קרוליינה: הזמין 2 כוסות מים, והשאיר טיפ בסכום בלתי נתפס
אליינה קסטר הייתה בטוחה שמדובר בתרמית ("חשבתי לעצמי שמישהו עובד עליי") לאחר שניגשה לשולחן הנטוש ובו עשרות שטרות. כאשר התקרבה היא הבחינה שמדובר בשטרות של 100 דולר ולאחר הספירה הבינה שהושאר לה תשר בגובה 10,000 דולר. בהמשך התברר כי תגובתה צולמה ע"י אושיית רשת, שאירגן את כל "האירוע". הסרטון טרם הועלה לרשתות

אליינה קסטר, מלצרית שעובדת בסניף של מסעדת Sup Dogs בעיר גרינוויל (צפון קרוליינה) זכתה להפתעה ענקית כאשר קיבלה 10,000 דולר כתשר מלקוח שהזמין שתי כוסות מים בלבד. קסטר עובדת במקום במקביל ללימודיה באוניברסיטת איסט קרוליינה, והיא סיפרה שהייתה בהלם מוחלט כאשר הבחינה בערימת השטרות שנותרו על השולחן בערב יום שבת האחרון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אליינה קסטר וסכום הכסף שקיבלה (צילום: Sup Dogs)


"לא חשבתי שזה אמיתי, הייתי בטוחה שזו בדיחה. הרמתי את ערימת השטרות וראיתי שכולם שטרות של מאה דולר. התחלתי לרעוד וחשבתי לעצמי שמישהו עובד עליי", היא שיחזרה. ברט אוליבריו, בעלי המסעדה, סיפר כי הטיפ הגדול הושאר עם פתק שעליו נרשם, "תודה על המים הטעימים".

כאשר קסטר מצאה את התשר, היא הבחינה בשני גברים היושבים בשולחן סמוך אשר מצלמים אותה. בירור קטן הוביל לגילוי שמדובר באושיית היוטיוב "Mr. Beast". "הם סיפרו לי על הערוץ יוטיוב שלהם ואיך שהם מסתובבים ומשמחים מלצרים", היא סיפרה. עוד סיפרה כי רוב העובדים הם "סטודנטים עניים", ועל כן היא החליטה לחלוק איתם את הסכום הגדול. "זו ממש ברכה לקבל סכום כזה, אבל אחרי שחילקנו את זה ראיתי כמה טוב זה עשה לכולם", אמרה קסטר.


"הייתי בטוחה שזו בדיחה" (צילום: Sup Dogs)


זו אינה הפעם הראשונה שבה Mr. Beast מחלק סכומי כסף גדולים. בסרטון שזמין לצפייה בערוץ שלו, ניתן לראות שהוא מחלק 10,000 דולר לחסר בית. נכון לשעות הצהריים של יום שני, הסרטון עם קסטר לא פורסם בערוץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE