הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר כישלון המיזוג עם פוג'יפילם: זירוקס דיווחה על ירידה בהכנסות ברבעון האחרון
החברה איבדה קרוב לשישה אחוזים מההחזרים הרבעוניים שלה. לפני כחמישה חודשים היא הודיעה על ביטול המיזוג עם פוג'יפילם בעקבות בעיות בדיווחים

חברת זירוקס, שנמצאת במשא ומתן רצוף עליות ומורדות עם פוג'יפילם החזקות בנוגע למיזוג, איבדה 5.8 אחוזים מההחזרים הרבעוניים שלה. כך הודיעה החברה היום (שלישי). זירוקס מקצצת בהוצאות על מדפסות ועל מכונות צילום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיווחה על צניחה ברווחים. האם זה יחזיר אותה לשולחן המשא ומתן? זירוקס


הרבעון השלישי, שהסתיים ב-30 לספטמבר, נגמר בצורה לא טובה לזירוקס. היא איבדה הכנסות בגובה של 89 מיליון דולר, או 34 סנט למניה. לפני כן, הרווחים שלה עמדו על 179 מיליון דולר, או 68 סנט למניה. הרווח הכולל של החברה צנח ל-2.35 מיליארד דולר, לעומת 2.50 מיליארד דולר.

בשבוע שעבר, פוג'יפילם זכתה בערעור שעשוי להעניק לה יתרון בניסיון להחזיר את הנהלת זירוקס לשולחן המשא ומתן. לפני כחמישה חודשים, הודיעה זירוקס כי היא עתידה לבטל את תוכנית המיזוג עם פוג'יפילם. 

לדברי החברה, היא הגיעה לסיכום על גובה הפיצוי לשני המשקיעים הגדולים, קארל אייקן ודרווין דיזן. בחברה פירטו לגבי הפיצויים ואמרו שמדובר בפתרון של סכסוך שעלה בפגישה השנתית של משקיעיה. כעת תנסה זירוקס, שמינתה חמישה חברים חדשים לוועדת הניהול, לנהל מו"מ בשנית עם פוג'יפילם, במטרה להגיע להסדר טוב יותר שיוביל למיזוג עתידי.

בחברה ציינו כי חילוקי הדעות בין אייקן ודיזן, שכל אחד מחזיק ב-15% ממניות החברה, הם שגרמו לביטול המיזוג, וזאת לאחר שחשו כי העסקה לא משקפת בצורה נכונה את שוויה של זירוקס.

בחברה ציינו כי הם החליטו לבטל את המיזוג כי חברת פוג'יפילם לא סיפקה את כל המידע הפיננסי שלה עד המועד שנקבע, ה-15 באפריל. בנוסף, בזירוקס הדגישו כי ישנה "סטייה מהותית" בענייני תצהירי המס שסיפקה חברת פוג'פילם, עובדה נוספת שבגינה המיזוג בוטל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE