הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקף מינית במהלך טיסה, וטען: "נשיא ארה"ב אומר שזה בסדר לתפוס נשים באיבר המין"
ביום ראשון המריאה טיסה של סאות'ווסט איירליינס מיוסטון לאלבקרקי, אך זמן קצר לאחר מכן החל אחד הנוסעים לגעת באזורים אינטימיים של נוסעת שישבה לפניו. היא הועברה לחלק אחר במטוס עד לנחיתה, אז הגבר נעצר. בחקירה הוא התייחס לאמירה האומללה של הנשיא טראמפ לפני כשנתיים, בה טען שהוא "כוכב" ולכן יכול לגעת באיבר המין של נשים ללא רשותן

ברוס מייקל אלכסנדר בן ה-49, תושב העיר טמפה (פלורידה), מואשם בכך שניסה למשש את שדיה של אישה שישבה לפניו בטיסת 5421 של סאות'ווסט איירליינס בערב יום ראשון האחרון. להגנתו טען בפני השוטרים כי "נשיא ארצות הברית אומר שזה בסדר לתפוס נשים באיבר המין שלהן".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סאות'ווסט איירליינס (צילום: Shutterstock)


הטיסה המדוברת עשתה את דרכה מנמל התעופה "הובי" שביוסטון (טקסס) לעבר העיר אלבקרקי (ניו מקסיקו). האישה שהותקפה טענה שנרדמה זמן קצר לאחר העלייה למטוס, ופחות מעשרים דקות בתוך הטיסה היא הרגישה "תזוזה בצד ימין של החזה", כך על פי משרד התובע הכללי בניו מקסיקו, שם הוגשה תלונה. עוד טענה האישה, ששמה לא פורסם, כי סברה תחילה כי מדובר במגע שנעשה בטעות.

חצי שעה לאחר מכן, היא החלה להרגיש "באצבעות התוקף נוגעות בזרוע, במרפק ולאחר מכן באזור החזייה". בשלב זה היא הסתובבה לעבר התוקף ואמרה, "אתה צריך לעצור, למה זה נראה לך בסדר לגעת בי?". צוות האוויר של המטוס העביר את האישה, כפי שביקשה, למושב אחר בחלק האחורי של המטוס.


הנשיא טראמפ לאחר ההתבטאות האומללה שלו (צילום: רויטרס)


עם הנחיתה בנמל התעופה באלבקרקי, אלכסנדר נעצר ונגדו הוגש כתב אישום בבית המשפט הפדרלי בחשד לתקיפה מינית. בחקירתו הוא התייחס לקלטת האודיו המפורסמת של הנשיא טראמפ, שהוקלטה לפני כשלוש שנים במהלך ראיון עם בילי בוש. בהקלטה טען טראמפ, שלא היה נשיא באותה העת, שהוא "כוכב" ולכן הוא יכול לגעת באיברי המין של נשים ללא רשותן. "בהמשך, במהלך הנסיעה לבית המעצר, טען אלכסנדר שנשיא ארצות הברית אישר לגעת באזורים אינטימיים של נשים", נכתב בדו"ח המעצר.

אם יורשע, אלכסנדר עלול להישלח לתקופת מאסר של שנתיים בבית כלא פדרלי, וזאת בנוסף לקנס בגובה 250 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE