הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
HimToo#: מש"קית בילוש במשטרת ניו יורק דחפה את תחתוניה לפיו של בלש
הסמלת אן מארי גרה נודעה בגישתה הקשוחה והאלימה מילולית, והרבתה ללעוג לגבריותם של עמיתיה. כשעברה לפסים פיזיים - חטפה תלונה

בוסית נודעת בקשיחותה באחד ממקופי משטרת ניו יורק בברוקלין נמצאת תחת חקירה על שלכאורה דחפה זוג תחתונים שלבשה קודם לכן לתוך פיו הפעור של שוטר אחר בתחנה. כך מסרו אמש מקורות ב-NYPD לניו יורק פוסט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"השיגה שוויון מגדרי, אבל לא בצורה טובה". סמלת הבילוש אן מארי גרה, מקוף 72, NYPD (צילום: פייסבוק)


לדברי המקורות במקוף, סמל אן מארי גרה (Guerra), השנייה בדרגתה ביחידת הבלשים של המקוף ה-72, התפרצה על הבלש ויקטור פלקון כשזה התלונן על שהיא משאירה את תחתוניה ברחבי חדר ההלבשה המשותף לגברים ולנשים ביחידה.

"הם פא---ג נקיים!" שאגה לכאורה הבלשית הנשואה, אם לשניים, ודחפה זוג תחתונים לתוך פיו של פלקון. כעבור שלושה ימים הוגשה תלונה למחלקת שוויון ההזדמנויות בתעסוקה של משטרת ניו יורק. "היא חטפה תלונה מהמפקח בגלל שהיא דחפה את התחתונים שלה לפה של בלש-עמית, פשוטו כמשמעו", אמר מקור בתחנה.

בלשים אחרים התלוננו אף הם על מנהגה להשאיר תחתונים על ברז המקלחת ומחוץ לתא שלה ככה שכולם יכולים לראות. גם המקלחות משותפות", הסביר המקור, ומקור אחר מסר לפוסט כי גרה, מצידה, הכפישה את "ציודם" הגברי של עמיתיה בפייסבוק.


גם גברים נופלים קורבן להטרדה מינית. הבלש ויקטור פלקון (מרכז; צילום: דניס רומנו, דיילי מייל)


"היא חתיכת טיפוס",אמר מקור בתחנה לעיתון הבריטי דיילי מייל. "היא כל הזמן מנסה לסרס אנשים מילולית, מדברת על גודל איבריהם. היא מפיצה דיבורים שונאי-גברים במדיה החברתית על הסמלים האחרים בתחנה שיש להם 'ז-ן קטן'."

"בעידן של דחיפה לשוויון מגדרי", סיכם המקור, "היא השיגה את זה, אבל לא בצורה טובה". מקור אחר סיפר לדיילי מייל כי התלונה של פלקון כוללת תלונות על כך שגרה, כממונה על שיבוץ הבלשים למשמרות ושעות נוספות, סירבה לבקשתו לקבל משמרות שיאפשרו לו להגיע לדיוני משמרות על בנו האוטיסט, ולשעות נוספות בכדי שיוכל לטפל בצרכיו המיוחדים של הילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE