הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת חגי דצמבר: וולמארט מרחיבה את שירותי המשלוחים
על רקע התחרות הקשה מול אמזון וטרגט, החברה תהיה גמישה יותר ותאפשר ללקוחות להחזיר מוצרים בחנויות. מעל למיליון פריטים חדשים יתווספו לאלה שזכאים למשלוח חינם. גם טרגט ביצעה מהלך דומה. ההערכה: אמריקאים ירכשו בחנויות בשווי 1.1 טריליון דולר בחודשיים הקרובים

ענקית הקמעונאות, וולמארט, הודיעה הבוקר כי תוסיף כמיליון פריטים חדשים אשר ניתן יהיה לרכוש אותם עם משלוח חינם בתוך יומיים, וזאת על רקע התגברות התחרות מול רשתות חברות כגון טרגט ואמזון לקראת חגי דצמבר הקרבים. החברה אף תציע יותר אפשרויות משלוח במה שנתפס כמהלך שנועד ליהלחם ב"אמזון פריים".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת וולמראט (צילום: Shutterstock)


"לקוחות אוהבים את ההיצע ואת הזמינות של המוצרים מבלי להיות מחוייבים לשלם דמי מינוי שנתיים", כתבה החברה ורמזה על היתרונות שלה לעומת שירות ה"פריים". "בחודשים הקרובים יתווספו מיליוני פריטים חדשים אשר יהיו זכאים למשלוח חינם בתוך יומיים", כלשון ההודעה שפרסמה הרשת.

כזכור, המשלוחים בחינם רלוונטים רק למזמינים מעל ל-35 דולר, אך החברה בחרה לשים דגש בעיקר על העובדה שהשירות אינו כרוך בדמי מינוי. מעבר לתוספת המוצרים לשירות, בקרוב יתאפשר ללקוחות מספר דרכים חדשות להחזיר או להחליף מוצרים. כך למשל, לקוח יוכל לגשת לסניף של הרשת כדי להחזיר מוצרים (בתנאי שאלה סגורים באריזה כפי שנקנו). שיטה זו תהיה רלוונטית גם למוצרים שנרכשו ע"י מוכר צד ג' באתר של וולמארט.


רשת וולמארט, רוצה נתח מכובד מתוך 1.1 טריליון הדולר (צילום: Shutterstock)


שירות המשלוחים של אמזון פריים הוא זה שגרם לחברות רבות לחפש פתרונות חדשים למשלוחים, בייחוד כאשר לקוחות רבים מבצעים קניות של הרגע האחרון לקראת החגים הקרבים. טרגט, למשל, תציע משלוח בחינם לבעלי כרטיס אשראי שלה, אך גם כאן ישנו סכום מינימלי של 35 דולר. כל החברות נלחמות על כיס הצרכן, שכן ההערכות מדברות על כך שאמריקאים ישלמו 1.1 טריליון דולר על מתנות, קישוטים ואוכל בין חג ההודיה לחג המולד ("כריסמס").

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE