הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מטוס קל התרסק על כביש 101 באגורה הילס
המטוס הישן התרסק על מעקה הבטיחות המחבר בין שני צידי הכביש גרם לבהלה גדולה ולסגירת כביש 101 לשני הכיוונים. הטייס חולץ ללא פגע וסיפר: "המטוס כבה לגמרי וחיפשתי נקודה בטוחה על הכביש"

אירוע חריג התרחש בשעות הצהריים, בכביש 101 בסמוך לעיר אגורה הילס הנמצאת בקרבת אזור הוואלי שבמחוז לוס אנג'לס, כאשר מטוס קל התרסק בכביש המהיר שהיה גדוש במכוניות ומהר מאוד עלה בלהבות ונשרף כליל. המטוס שנע לכיוון צפון התרסק על קצה הנתיב של הכביש לכיוון הזה, כאשר הכנף השמאלית של המטוס פגעה במעקה הבטיחות בין שני המסלולים הנגדיים


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זמן קצר לאחר ההתרסקות בכביש 101


משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה הודיעה בשעה 2 בצהריים שעון לוס אנג'לס על סגירת הכביש לתנועה לשני הכיוונים עד להודעה חדשה, מכבי האש סיפקו במקביל דיווח על התאונה כאשר מסרו כי לא היו מעורבים כלי רכב נוספים ואף אחד אחר לא נפגע.


Image caption


מכבי האש הצליחו לכבוש את האש הענקית שבקעה מהמטוס שנראה בתחילה כמטוס ישן מתקופת מלחמת העולם השנייה בשל צבעי ההסוואה שנראו עליו, אך לבסוף הוא זוהה כמטוס T-6 Texan המיוצר ע"י חברת North American Aviation ומשמש בעיקר למופעי ראווה.

הטייס שלא נפגע בהתרסקות, למעט חלק מהשיער שלו שעלה באש, הוצא מהמטוס הבוער ע"י כוחות ההצלה שמיהרו לזירה וסיפר לאחר מכן כי גילה תקלה במנוע.




לכלי התקשורת שמיהרו במקום עטו על הטייס, שלפי הדיווחים שלהם זוהה רק בשם הפרטי רוב, וקיבלו ממנו הסבר למה שקרה לאחר שגילה את הבעיה במנוע: "חיפשתי נקודה על הכביש שבה ידעתי כי לא יהיו מכוניות ואז המנוע כבה לגמרי. למזלי הצלחתי שלא לפגוע באף אחד, חוץ מהמטוס".

לפי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה, לטייס יש ניסיון טיסה של 30 שנה כולל עבודה בחברות תעופה מסחריות. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE