הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוקר טוב מקדונלדס: רשת המזון מכינה תפריט חדש לשעות המוקדמות
בנוסף לאופציות הבוקר שיתווספו, הרשת תציע גם ארוחת מבצע חדשה שתעניק ללקוחות אפשרות ליהנות מ"ארוחה מספקת במחיר בר השגה". במקדונלדס גם פרסמו נתוני הכנסות מרשימים ברבעון השלישי

לחובבי מקדונלדס יש למה לחכות, כך לפי ההודעה האחרונה של רשת המזון שפרסמה על כוונותיה להוסיף שלל אופציות חדשות ומסקרנות לתפריט הבוקר שלה וגם ארוחת מבצע (meal deal) חדשה שתכלול פריטים משמעותיים מהתפריט הכללי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברשת המזון משאירים את הלקוחות במתח לגבי מועד השקת המבצע החדש (צילום: Shutterstock)


ברשת המזון לא פירטו עדיין מה יהיו המנות החדשות שיתווספו והשאירו את קהל הלקוחות מסוקרן. הרשת הודיעה על התוספות החדשות במהלך ישיבת סיכום הרווחים של הרבעון השלישי שנערכה היום כאשר מנכ"ל מקדונלדס, סטיב איסטרברוק הסביר את ההשקעה בתפריט ארוחות הבוקר עבור הרשת שכמובן מוכרת יותר בשל ההמבורגרים שלה: "ארוחות הבוקר נשארו הזדמנות עבורנו".

תפריט הבוקר, הזמין במשך כל היום, הושק ברשת בסוף 2015 ובמקדונלדס מנסים כל הזמן למצוא דרכים חדשות לשפר אותו ובכך למשוך עוד ועוד לקוחות לרשת ולמתג אותה כרשת המציעה שלל אפשרויות של ארוחות מלבד המבורגרים. בשורה נוספת ללקוחות הגיעה בדמות הודעה על מבצע ארוחה חדש שיושק בקרוב ויכלול לפי המנכ"ל איסטרברוק פריטים עיקריים מהתפריט הכללי ויציע "ארוחה משביעת רצון עבור מחיר בר השגה".

בחברת הנתונים והמחקר "GlobalData Retail" חושבים שלמקדונלדס יש עוד הרבה במה להשתפר בכל הקשור לגמישות התפריט שלהם: "הם לא נוראיים בזה, אך לבורגר קינג למשל יש יתרון עליהם בזכות בחירות מעניינות יותר המתאימות גם לעונה ומושכות לא מעט תשומת לב. מקדונלדס צריכים להשתפר בזה כי בכל הקשור למכירות יש משמעות גדולה לחדשנות בתפריט".


ארוחת בוקר של מקדונלדס. תפריט הבוקר עומד לעבור שדרוג משמעותי (צילום: גטי אימג'ס)


מלבד ההודעה על התוספות והמבצעים החדשים של הרשת, הישיבה הציגה גם את נתוני ההכנסות של מקדונלדס ברבעון השלישי שהסתיים בספטמבר, נתונים שהתעלו מעל התחזיות המוקדמת והציגו רווח נטו של 1.64 מיליארד דולר ורווח של 1.99 דולר למנייה מתוך הכנסות של 5.37 מיליארד דולר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE