הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הרגע שחיכינו לו הגיע": יש זוכה בפרס הגדול בהגרלת המגה מיליונס
הכרטיס הזוכה נמכר בדרום קרולינה. מדובר בפרס הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, לאחר שאיש לא זכה בפרס הגדול מאז ה-24 ביולי

לאחר זמן רב, יש זוכה בפרס הראשון בהגרלת המגה-מיליון שהגיעה לגובה של 1.6 מיליארד דולר."הרגע שכולנו חיכינו לו סוף סוף הגיע!", אמר אתמול (שלישי) גורדון מדניקה, מנכ"ל קבוצת מגה מיליון, "אנחנו מאוד מתרגשים".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפשר להחזיר את הפנטזיות על הסכום הזה עמוק לתוך הדימיון


על פי מחשבי הלוטו, נמכר לפחות כרטיס זוכה אחד בדרום קרולינה. הזוכה המאושר או המאושרת יכול לבחור לקחת את הפרס המלא בחלוקה ל-30 שנים, או לקחת 913.7 מיליון דולר במזומן. המספרים הזוכים הם 5,28,62,65 ו-70. מספר הגולד מגה הוא 5.

מדניקה התייחס בדבריו גם לעובדה שמדובר בפרס הלוטו הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. "זה מאורע היסטורי. אנחנו מאושרים עבור הזוכה, ואנחנו יודעים שמערכת החינוך של דרום קרולינה לא יכולה לחכות לפגוש את הזוכה המאושר". זהותו של הזוכה לא צפויה להתפרסם, מכיוון שכך נוהגים על פי כללי ההגרלה בדרום קרולינה. מנגד, זהותם של זוכים ממדינות אחרות מתפרסמות לעתים.

הפרס הגדול ביותר עד כה היה 656 מיליון דולר בחודש מרץ 2012, ובחודש ינואר 2016, הפרס הראשון בהגרלה המתחרה, Powerball, עמד על 1.586 מיליארד.

הפרס הראשון הלך וגדל מאז ה-24 ביולי, שמאז לא זכה איש. בהגרלה ההיא זכו 11 חברים לעבודה מקליפורניה והם חלקו 543 מיליון דולר. במהלך השנה חולקו עוד שלושה פרסים גדולים: 451 מיליון דולר בפלורידה בחודש ינואר, 533 מיליון בניו ג'רזי במרץ ו-142 מיליון בחודש מאי באוהיו.

הנהלת ההגרלה ממליצה לזוכה לנשום נשימה עמוקה, לשים את הכרטיס הזוכה במקום בטוח ולהתייעץ עם יועץ פיננסי עוד לפני שייגש לקחת את הכסף. ההחלטה הראשונה שלו תהיה אם לנצל את אפשרות המזומן ולקבל סכום ענק ליד ומיד, או לנצל את אפשרות התשלום השנתי, בה יוכל הזוכה לקחת את מלוא הסכום, אך הוא יתקבל בתשלומים במשך 29 שנים.


בודקים את הטפסים, אבל יש רק זוכה אחד בפרס הגדול


אמנם רוב הזוכים מעדיפים את אפשרות המזומן המיידי, אך לאפשרות השנייה, של קבלת הכספים בתשלומים, יש יתרונות משלה. היא מורידה מעט את אחוז המס שמשלמים הזוכים, ומאפשרת תזרים קבוע של הכנסה שמטפסת בכל שנה בחמישה אחוזים.

יחד עם הזוכה, גם הממשלה צפויה לקבל נתח לא מבוטל מהכספים. אמנם רוב המדינות לא גובות מס מהזכייה בהגרלות כאלה - הרשויות הפדרליות כן. מדובר ב-24 אחוזים עבור כל מי שזוכה ב-5,000 דולר ומעלה.

הסיכוי לזכות בפרס הגדול עמד על 1 ל-302.5 מיליון. כנראה ששוב פעם ה-1 הזה הוא מישהו אחר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE