הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל אפל: "המידע הכי פרטי הופך לנשק נגדנו"
טים קוק יוצא נגד חברות רבות שמנצלות את המידע שלנו כדי להגביר את הרווחים שלהן. הוא אמר כי החברות מנצלות את המידע הפרטי ב"יעילות צבאית"

מנכ"ל אפל טים קוק אמר היום (רביעי) כי חברות מסחריות הופכות את המידע האישי של המשתמשים ל"נשק, באמצעות יעילות צבאית", במטרה להגביר את הרווחים שלהן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפל לא הייתה מעורבת בפרשות של חשיפת מידע אישי. טים קוק


קוק אמר את הדברים בוועידה הבינלאומית להגנה על מידע. הוא הוסיף כי אפל תומכת בחוק הפרטיות הפדרלי ופועלת ברוח ההתחייבות של החברה להגנה על מידע המשתמשים.

כיום, כל נושא המידע והיכולת של משתמשים להגן על המידע האישי שלהם נמצא תחת זכוכית מגדלת בעקבות דליפות מידע גדולות הכוללות מיליוני גולשים באינטרנט וברשתות החברתיות ברחבי העולם.

אפל, שתכננה את מוצריה בצורה כזו שלא תוכל לקבל את המידע של המשתמשים, נמנעה עד כה מפרשות של דליפת מידע שהיו מנת חלקן של יריבותיה כגון גוגל ופייסבוק במהלך השנה.
"הרצון לעשות רווח על חשבון הפרטיות אינו דבר חדש", אמר קוק לקהל הרב שהגיע לוועידה, שרבים ממנו מנהלי חברות ובכירים בעולם הטכנולוגיה.

הוא צוטט את שופט בית המשפט העליון לשעבר לואיס ברנדייס שהזהיר במאמר שפרסם בשנת 1890 כי רכילות אינה עוד כלי של הרוע, אלא היא הפכה למסחר.

"היום המסחר הזה התפוצץ והפך לקומפלקס מידע מסחרי. המידע האישי שלנו, מהיומיומי ועד המידע הכי פרטי, הופך לנשק נגדנו ביעילות צבאית", אמר קוק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE